کد خبر: ۲۳۹۲۶
۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۰
علی چینی یکی از دوستان نزدیک ناصر حجازی بود.
به گزارش جدید پرس:

روز گذشته مصاحبه اختصاصی  با آتیلا حجازی منتشر شد که با هم از دوران پر فراز و نشیب زندگی اسطوره استقلال گفتیم و شنیدیم، در بخشی از مصاحبه آتیلا از شخصیت مستقل پدرش گفت که او حتی در بدترین و سخت ترین شرایط زندگی‌اش حاضر به کمک گرفتن از هیچ کس حتی بالاترین نهاد کشور نداشت، بعد از انتشار مصاحبه این قضیه با واکنش بسیاری در فضای مجازی همراه بود و یکی از آنها علی چینی است که شاهد زنده آن داستان بود، با تماسی که با علی چینی داشتیم از او بیشتر در مورد رد کردن پول نهاد ریاست جمهوری از او پرسیدیم که در زیر متن کامل مصاحبه را می خوانیم.

 

شما در واکنش به صحبت های آتیلا حجازی و حضور آقای مشایی در خانه آقای حجازی استوری منتشر کردید، در مورد آن اتفاق صحبتی دارید؟

من دوستی مشترک با آقای مشایی داشتم که ایشان پیشنهاد دادند که اگر می‌شود آقای مشایی از طرف دولت آقای احمدی نژاد به خانه ناصر حجازی بیاید و ناصر خان را ببیند و عیادت کنند، من هم هماهنگ کردم و قرار شد با هم به آنجا برویم، دم خانه که رسیدیم دیدم که دور خانه پر از لباس شخصی بود به عیادت رفتیم و این دوست ما گفت هدیه‌ای دولت قرار است که به ناصر خان بدهد، آن زمان یادم هست که ناصرخان هفته‌ای یک آمپول می‌زد که ۱۵ میلیون قیمتش بود، رفتیم نیم ساعت آنجا نشستیم و از آنجایی که می‌دانستم ناصر خان به کسی باج نمی‌دهد از او خواهش کردم وارد مسائل حاشیه‌ای نشود و به عنوان اسطوره استقلال فقط آمده‌اند تا از او عیادت کنند، موقع رفتن مثل اینکه پاکتی را کنج مبل گذاشته بودند و می‌خواستند مستقیم آن را به ناصر خان بدهند که از آنها خواستم به هیچ وجه این کار را نکنید، آنها هم آن را گذاشتند و رفتند، وقتی رفتند من و آتیلا آن را شمردیم و دیدیم ۱۰ میلیون پول است، آتیلا گفت چیکار کنیم؟ گفتم نمی‌دانم و من رفتم، هنوز دور نشده بودیم که زنگ زدند و گفتند برگردید، ما هم با آقای مشایی برگشتیم، که ناصر خان خیلی راحت پول رو پس داد و گفت بگیرید من به این پول ها احتیاج ندارم. من آنجا بود که نمی‌دانستم چیکار کنم و بین دو راهی مانده بودم. از یک طرف ناصرخان بود که با هم رفت و آمد خانوادگی داشتیم و از طرف دیگر آقای مشایی بود که تا من را دیده بود گفت گلت به برق شیراز را هیچ وقت یادم نمی‌رود.

استقلالی بودند؟
بله آقای مشایی استقلالی بود. به من هم گفته بود هر کاری داشتی به من بگو برایت انجام بدم، من هم ساده آن زمان گفتم کاری ندارم.

آقای احمدی نژاد هم استقلالی بود؟
بله فکر کنم او هم استقلالی بود، نمی‌دانم با او زیاد در ارتباط نبودم، اما آقای مشایی استقلالی بود.

چرا حجازی پول مشایی استقلالی را پس فرستاد؟

واکنش مشایی بعد از آن اتفاق چه بود؟
هیچی، من بعدها توضیح دادم گفتم آن زمان هر آمپولی ناصرخان اهل پول گرفتن نیست و و عزت نفس بالایی دارد و هزینه هایش را خودش می پردازد. او با همه فرق دارد. او فقط هر هفته ۱۵ میلیون پول آمپول می دهد و این ده میلیون هدیه حتی پول آمپولش هم نمی شود.که ناصرخان می‌زند ۱۵ میلیون قیمتش است بعد شما ۱۰ میلیون دادید؟ به هر حال نیتشان خیر بود اما اطلاعاتشان ضعیف بود.

آقای حجازی چی؟ شاکی نشدند که چرا آنها را آوردید؟
نه نه شاکی نشد، سبک زندگی ناصرخان متفاوت بود، به قول معروف همان شعر گلبرگ مغرور عین واقعیت برای او و خصلتش بود. هیچ وقت دستش را جلوی کسی دراز نکرد و همیشه شخصیت خودش را حفظ می‌کرد و مرد بسیار مهربانی بود.

خاطره دیگری مثل این اتفاق از او دارید؟
اولین باری که من دیالیز شدم و برای پیوند کلیه رفتم، هر روز با آتیلا به من سر می‌زد، ۳،۴ ساعت پیش من میموند و به من دلداری و روحیه می‌داد، ۶ ماه تمام آمد و رفت تا من پیوند انجام دادم و بعد از آن در مدرسه فوتبالش کار کردم.

حالا وضعیت خودتان چطور است؟
چند وقت پیش دیالیز شدم، دو واحد خون زدم و فردا آزمایش می‌دهم ببینم وضعیتم چطور است. کم خونی شدید دارم امیدوارم آن هم درست شود.

 

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها