کد خبر: ۲۳۹۲۰
۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۰
آمار ابرستاره پرتغالی در عربستان منتشر شد.
به گزارش جدید پرس:

کریستیانو رونالدو ابرستاره پرتغالی زمستان گذشته با قراردادی نجومی راهی عربستان شد و به النصر ریاض ملحق شد. انتقال این اعجوبه فوتبال به آسیا سر و صدای زیادی کرد.

اما با گذشت ۶ ماه از حضور رونالدو النصر نتوانسته موفقیت کسب کند و هر روز ناکامی جدیدی در کارنامه اش ثبت می‌شود. ابرستاره پرتغالی تا الان با النصر از ۳ جام وداع تلخ داشته و تنها شانس قهرمانی در لیگ عربستان را پیش روی خود می‌بیند.

اما با وجود ناکامی‌های متوالی النصر، اما رونالدو کار خودش را کرده و آمار نشان می‌دهد با وجود اینکه در نیم فصل دوم به لیگ عربستان ملحق شد طبق امتیازدهی سایت «سوفا اسکور» با کسب ۷.۶۳ امتیاز بهترین بازیکن لیگ عربستان است. البته پیش از این هم رونالدو در منچستر یونایتد خوش می‌درخشید، ولی تیم نمی‌توانست نتیجه دلخواه را بگیرد. یعنی درخشش فردی رونالدو باعث می‌شد تا همه تیم در خدمت یک بازیکن باشند و این موضوع باعث می‌شد تا کار تیمی درست انجام نشود.

رونالدو اکنون برای النصر ۱۲ بازی انجام داده و ۱۲ گل هم به ثمر رسانده است. هر چند وضعیت النصر رضایت بخش نیست، ولی اعجوبه پرتغالی آمار فوق العاده‌ای از خود به جای گذاشته است.

17648269_745

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها