کد خبر: ۲۳۹۱۷
۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۰
سرمایه‌گذاران سعودی برای خرید باشگاه رم ایتالیا با مدیران این تیم دیدار می‌کنند.
به گزارش جدید پرس:

 خانواده «فریدکین»، مالکان آمریکایی باشگاه رم ایتالیا تصمیم دارند در این هفته جلسه‌ای را با گروهی از سرمایه‌گذاران عربستان سعودی، برای فروش این باشگاه برگزار کنند.

دَن فریدکین، مدیرعامل گروه فریدریکن از سال ۲۰۲۰ که باشگاه زرد و سرخ فوتبال ایتالیا را از جیمز ماروتا با مبلغ ۵۹۱ میلیون یورو خریداری کرد، به عنوان رئیس باشگاه رم فعالیت می‌کند.

یک سال پس از تغییر و تحولات، باشگاه پایتخت‌نشین ایتالیا موفق شد با هدایت ژوزه مورینیو سرمربی سرشناس پرتغالی به اولین جام اروپایی خود برسد و تورنمنت تازه تأسیس لیگ کنفرانس اروپا را فتح کند و حالا هم علاوه بر حضور در جمع چهار تیم پایانی لیگ اروپا، در پی تلاش برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا در فصل آینده است.

آن طور که روزنامه کوریره دلو اسپورت گزارش داده، یک گروه از سرمایه‌گذاران سعودی و همچنین تاجری به نام «رافائل فولیری» با فردکین پشت یک میز خواهند نشست تا این باشگاه را خریداری کنند. قیمت باشگاه رم حدود یک میلیارد یورو برآورد شده است.

حضور فولیری در این جلسه البته با واکنش منفی در رسانه‌ها مواجه شده؛ چراکه او در سال ۲۰۰۸ از سوی دادگاهی در آمریکا به جرم مشارکت در یک پرونده کلاه‌برداری، به حسب چهار سال و نیمه محکوم شده بود.

این تاجر ایتالیایی در سال‌های اخیر قصد داشته تا با خرید باشگاه‌هایی نظیر پالرمو، کاتانیا و فوجا وارد دنیای فوتبال شود، اما در این هدف خود ناکام بوده است.

سرمایه‌گذاران سعودی پیشتر باشگاه نیوکاسل که در لیگ برتر انگلیس حضور دارد را خریداری کرده بودند

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها