کد خبر: ۲۳۹۱۶
۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۰
باشگاه‌های رم و اینتر در پاسخ به بدعهدی اسپانسر خود، نام این برند را از پیراهن خود حذف کردند.
به گزارش جدید پرس:

 کمپانی بلاک‌چین دیجیتال‌بیتس این فصل جنجال‌های زیادی در سری‌آ ایتالیا ایجاد کرده است. این هفته نیز یکی از موضوعات بزرگ فوتبال ایتالیا، برخورد جالب باشگاه‌های اینترمیلان و رم در مقابل این موضوع بود.

داستان از این قرار است که کمپانی دیجیتال بیتس که اسپانسر باشگاه‌های رم و اینترمیلان در این فصل بود، پول آن‌ها را پرداخت نکرد و این موضوع با واکنش ۲ تیم مشهور ایتالیایی همراه شد.

اینتر در شهریور ۱۴۰۰ قراردادی به ارزش ۸۵ میلیون یورو با این کمپانی منعقد کرد، ولی پس از اینکه دیجیتال بیتس به تعهدات خود پایبند نبود، در مسابقه این هفته، نام این اسپانسر را از پیراهن خود حذف کرد.

باشگاه رم نیز در پیروی از باشگاه اینتر با نام یک اسپانسر دیگر (SPQR) در بازی این هفته سری‌آ حاضر شد.

17647670_196

سمت چپ: پیراهن‌های این فصل رم و اینتر / سمت راست: اینتر بدون اسپانسر و رم با نام یک اسپانسر دیگر وارد مسابقه شد

دیجیتال بیتس، اما پاسخ رم و اینتر را داد و مدعی شد که در راستای پایداری اقتصادی می‌خواهد شراکت‌های خود را مورد بررسی قرار دهد.

دیجیتال بیتس طی بیانیه‌ای اعلام کرد: بنیاد Digitalbits در راستای اهداف پایداری اقتصادی و استفاده از فناوری بلاک چین، فرآیندی فعال را برای تعریف مجدد شراکت‌هایی که انجام داده است را انجام خواهد داد، زیرا روی آینده این برند تاثیر خواهد گذاشت. قرارداد‌های اسپانسر در مورد معرفی برند Digitalbits با تیم‌های فوتبال رم و اینتر با آزمایشگاه‌های Zytara منعقد شد. 

طی چند روز گذشته، گزارش‌هایی منتشر شد مبنی بر اینکه DigitalBits خود را از Zytara، شرکتی که از نظر قانونی مسئول قرارداد‌های حمایت مالی است، جدا کرده است. این موضوع می‌تواند بر معاملات آن‌ها با رم و اینتر تاثیر بگذارد.

17647669_883

این اتفاق چندی پیش در کشورمان خودمان نیز رخ داد؛ زمانی که شرکت همراه اول برای پرداخت مطالبات استراماچونی با باشگاه استقلال همکاری نکرد و همین باعث شد تا بازیکنان در عکس تیمی، دست خود را روی برند همراه اول بگذارند. پس از اینکه بانک شهر برای مطالبات سرمربی سابق آبی‌ها، به این تیم وام قرض داد، باشگاه استقلال در مسابقه دربی با برند بانک شهر در دیدار مقابل پرسپولیس حاضر شد.

17647668_647

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها