کد خبر: ۲۳۸۹۰
۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۰
کریستیانو رونالدو به شایعات اخیر درباره تنش در رابطه او و همسرش جورجینا واکنش نشان داد و این شایعات را به شکل غیرمستقیم تکذیب کرد.
به گزارش جدید پرس:

مدتی است که شایعات متعددی درباره ایجاد تنش در رابطه کریستیانو رونالدو و همسرش جورجینا رودریگز مطرح شده است. ستاره پرتغالی امروز به شکل غیرمستقیم به این شایعات پاسخ داد.

بعد از شروع موج شایعات که مدعی دعوای شدید کریستیانو و جورجینا در ملا عام شده بود جورجینا چند روز پیش به منتشر کنندگان این شایعه واکنش نشان داد. همسر رونالدو برای پاسخ از اینستاگرام استفاده و قطعه‌ای از یک آهنگ معروف رومئو سانتوس را منتشر کرد که به این شرح است: "حسود‌ها شایعه درست می‌کنند، غیبت‌کننده‌ها آن را پخش می‌کند و احمق‌ها باورش می‌کنند. " این اقدام همسر کریستیانو مورد توجه قرار گرفته؛ چراکه او به‌ندرت برای تکذیب اخبار و شایعاتی که درباره خودش و همسرش منتشر می‌شود، از شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌کند. ولی این بار حجم شایعات آنقدر افزایش پیدا کرده بود که جورجینا استثناء قائل شد تا نشان بدهد در رابطه‌اش با کریستیانو مشکلی وجود ندارد.

بعد از گذشت چند روز رونالدو هم به نوبه خود به این شایعه واکنش نشان داد. او با انتشار پستی از اینستاگرام از رابطه خوب با همسرش گفت تا نشان دهد اوضاع در خانواده رونالدو بر وفق مراد این زوج است.

رونالدو این روز‌ها در عربستان به سر می‌برد و دوشنبه هفته آینده با تیمش النصر در لیگ روشن به مصاف الخلیج می‌رود. النصر در حال حاضر در رتبه دوم جدول قرار داشته و با تیم دوم جدول، الاتحاد، فاصله‌ای سه امتیازی دارد. الاتحاد یک بازی کمتر از النصر انجام داده است.

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها