کد خبر: ۱۹۹۹۰
۲۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۲
انفعال و فاقد تحلیل بودن در مواجهه با دستاوردهای سیاست همسایگی دولت، بخش جدی‌ای از اصلاح‌طلبان را به پریشان‌گویی واداشته است.
به گزارش جدید پرس:

برخی رسانه‌های اصلاح‌طلب برای تخریب و زیرسؤال بردن دستاوردهای دولت، به ابزارهای غیراخلاقی، غیرحرفه‌ای و مغایر با رویکرد حرفه‌ای سیاست‌ورزی روی آورده‌اند.

در تازه‌ترین اقدام که با هدف تخریب دستاوردهای دیپلماسی و سیاست خارجی دولت صورت می‌گیرد، یک کانال خبری فیک به اسم بلومبرگ راه انداخته، اخبار جعلی را به اسم این رسانه امریکایی منتشر کرده و سپس براساس این اخبار جعلی، دست به تخریب و فضاسازی می‌زنند.

از جمله این اخبار فیک که در رسانه فیک بلومبرگ فارسی منتشر شده، خبری به نقل از یک دیپلمات فرضی روسی بود که طی آن ادعا شده بود ایران شروط ۱۲گانه امریکای دوران ترامپ را پذیرفته است!

این خبر درحالی به سرخط رسانه‌های اصلاح‌طلب تبدیل شد که نه چنین دیپلماتی وجود دارد، نه بلومبرگ چنین رسانه‌ای به فارسی دارد و نه ایران شروط دولت ترامپ را پذیرفته است.

به نظر می‌رسد انفعال و فاقد تحلیل بودن در مواجهه با دستاوردهای سیاست همسایگی دولت، بخش جدی‌ای از اصلاح‌طلبان را به چنین پریشان‌گویی واداشته است.

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها