کد خبر: ۱۹۷۳۵
۲۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۰
تا آخرین لحظات سال تقاضا برای خرید پوشاک زیاد است و جمعیت قابل‌توجهی به محل عرضه این نوع ملزومات سرازیر می‌شوند.
به گزارش جدید پرس:

علاوه بر مراکز بزرگ خرید و پاساژهایی که بیشتر در نقاط شمالی شهر شکل گرفته‌اند، برخی راسته‌ها در محله‌های قدیمی که در گذر زمان به بازار تبدیل شده‌اند، هم فرصت خوبی را برای خرید شهروندان ایجاد کرده‌اند که در این گزارش با تعدادی از آنها آشنا می‌شویم.

 

بازار هفت‌حوض

در اینجا فروشگاه‌های زیادی وجود دارد که امکان خرید پوشاک شب‌ عید را برای شهروندان فراهم کرده است. این بازار حد فاصل مترو سرسبز و میدان هفت‌حوض قرار گرفته است.  

بازار ستارخان

بازار سنتی ستارخان یکی از محبوب‌ترین و وسیع‌ترین بازارهای محدوده غرب تهران و دارای چندین قسمت است و از سمت خیابان‌های ستارخان، گلاب، جلال‌آل‌احمد، خسرو و سازمان آب به آن دسترسی وجود دارد.  

بازار صفویه

این بازار که با الهام از معماری بازارچه اصفهان همزمان با پارک ملت روبه‌روی آن ساخته شده، جای مناسبی برای خرید پوشاک عیدانه است.  

خیابان ولی‌عصر(عج)

از تقاطع خیابان جمهوری تا میدان ولی‌عصر(عج) انواع و اقسام مغازه‌های فروش پوشاک را در خود جای داده و امکان خرید پوشاک شب‌عید را برای شهروندان ایجاد کرده‌ است.  

بازار رضا

بازار رضای پانزده خرداد یک بازار ۵طبقه است که انواع و اقسام پوشاک در آن پیدا می‌شود. بهترین راه برای رفتن به این بازار خط یک مترو و پیاده شدن در ایستگاه مترو پانزده خرداد است.  

بازار سلسبیل

وجود کالاهای رنگارنگ از انواع پوشاک، کیف و کفش، لوازم آرایشی در بازار سلسبیل آن را به یکی از شادترین و زیباترین بازارهای مناطق مرکزی تهران تبدیل کرده است. این بازار در محله رودکی منطقه۱۰ قرار دارد.  

کوچه برلن

فروشندگان کوچه برلن بیشتر تولیدکننده هستند و می‌توان لباس را بدون واسطه و کمترین قیمت ممکن از آنها خریداری کرد. این بازار در جنوب خیابان جمهوری اسلامی، در میان خیابان‌های لاله‌زار جنوبی و فردوسی واقع شده است.  

بازار سپهسالار و فردوسی

بازار سپهسالار در خیابان سعدی و بازار کفش‌فروشی فردوسی در نزدیکی میدان فردوسی جای مناسبی برای خرید کیف و کفش بانوان و آقایان هستند. همه نوع کفش با هر سایز و سبکی در این بازارها پیدا می‌شود.  

بازار دوم نازی‌آباد

تنوع و رونق این بازار تقریباً مشابه بازار بزرگ تهران و انتخابی مناسب برای خرید در جنوب تهران است. برای گشت در این بازار به منطقه۱۶، نازی‌آباد، خیابان اکبر مشهدی و شهیدبابایی بروید.  

بازار امامزاده حسن(ع)

اگر به دنبال خرید اجناس ایرانی با قیمت مناسب هستید، امامزاده حسن بازاری است که تمام نیازهای شما را برآورده می‌کند. این بازار حدفاصل خیابان امین‌الملک و یافت‌آباد در منطقه۱۷ تهران است.  

بازار عبدل‌آباد

این بازار در گذشته به بورس پارچه و پرده معروف بود، اما چند سالی است که ده‌ها صنف متنوع را در خود جای داده و برای خرید پوشاک هم گزینه مناسبی است. خیابان‌های احسانی، بدر و احد منطقه۱۹ جزء این بازار هستند.  

 

 
پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها