کد خبر: ۱۹۶۷۵
۲۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۰
اطلاعات جدیدی در مورد نسخه آینده موتورولا موتو جی پاور (۲۰۲۳) منتشر شده است که نگاهی اجمالی به انتظارات از گوشی هوشمند آتی این شرکت دارد.
به گزارش جدید پرس:

رندرهای جدید توسط ایوان بلاس، نویسنده سرشناس حوزه آی تی به اشتراک گذاشته شده است که یک نوع رنگ مشکی جدید و یک نوع رنگ نقره‌ای گوشی را به نمایش می‌گذارد.

با توجه به رندرهای قبلی که توسط OnLeaks فاش شده بود، ابعاد «موتو جی پاور» ۱۶۳.۱ x ۷۴.۸ x ۸.۴ میلی‌متر بوده و دارای صفحه نمایش ۶.۵ اینچی خواهد بود.

در حالی که هنوز مشخص نیست که این گوشی دارای صفحه نمایش AMOLED یا IPS LCD است، رندرهای فاش‌شده نشان می‌دهد که صفحه نمایش جلویی آن دارای سوراخ پانچ خواهد بود.

یکی از مهم‌ترین ارتقاها در این گوشی پشتیبانی آن از 5G است که نسبت به قابلیت‌های 4G مدل ۲۰۲۲ پیشرفت قابل‌توجهی داشته است.

طرح لو رفته گوشی جدید موتورولا | موتو جی پاور چه مشخصاتی می‌تواند داشته باشد؟

گوشی جدید همچنین دارای جک ۳.۵ میلی متری هدفون، پورت شارژ و گریل بلندگو در پایین خواهد بود.

رندرهای فاش‌شده نشان می‌دهد که گوشی آینده دارای تنظیمات دوربین سه‌گانه پشتی، از جمله دوربین احتمالی ۵۰ مگاپیکسلی خواهد بود. پشت گوشی نیز نسبت به نسخه ۲۰۲۲ شیک‌تر و با طراوت‌تر به‌نظر می‌رسد.

طرح لو رفته گوشی جدید موتورولا | موتو جی پاور چه مشخصاتی می‌تواند داشته باشد؟

حاشیه‌های اطراف پایین گوشی مانند مدل ۲۰۲۲ ضخیم باقی می‌ماند، اما در مدل ۲۰۲۳ حاشیه‌های کناری آن کمتر شده است. مشخص نیست که چیپست و عمر باتری گوشی چقدر خواهد بود، اما می‌توان انتظار داشت اطلاعات بیشتری به‌زودی منتشر شود.

 

در حالی که هنوز تاریخ عرضه رسمی وجود ندارد، انتظار است که این گوشی در سطح جهانی عرضه شود و به زودی می‌توانیم اطلاعات بیشتری را از موتورولا انتظار داشته باشیم.

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها