کد خبر: ۱۹۵۶۹
۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۷:۰۰
ارزیابی بازار خودرو از کاهش اندک قیمت سایپایی‌ها در بازار دارد، کاهشی که برخلاف نرخ دلار در بازار رقم خورد.
به گزارش جدید پرس:

 فعالان بازار خودرو کاهش قیمت خودرو در بازار را به سنت‌شکنی این بازار در آخرین روزهای سال نسبت می دهند. فعالان بازار خودرو معتقدند افزایش تقاضا و بالطبع آن رشد قیمت خودرو سنت هرساله این بازار محسوب می شود، اما در سال جاری شاهد سنت‌شکنی در این بازار هستیم

 

تداوم کاهش قیمت خودرو در حالی همچنان بر بازار سایه انداخته که به گفته فعالان این بازار اجرای طرح یکپارچه عرضه خودرو در بازار از یک سو و رسیدن خودروهای وارداتی به مرحله قرعه‌کشی از سوی دیگر موجب شده تا پای مشتریان به ندرت به این بازار باز شود و با این شرایط شاهد رکود در این بازار هستیم.

براساس ارزیابی بازار امروز «شاهین» و «تیبا صندوقدار» در کاهش یک تا سه میلیون داشتند و سایر محصولات سایپا بدون تغییر راهی بازار شدند. 

قیمت محصولات سایپا در بازار

خودروهای «شاهین»، «کوییکR »، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا2 معمولی» و «ساینا» محصولاتی هستند که امروز مورد ارزیابی قرار گرفتند.

قیمت «شاهین» امروز در بازار 555 میلیون تومان شد و افت3 میلیونی داشت. براساس ارزیابی بازار نشان می‌دهد که امروز «ساینا» هم بدون تغییر در بازار 324 میلیون تومان قیمت‌ خورد.

از سوی دیگر رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که در میان خانواده کوییک امروز «کوییکR» در بازار 330 میلیون تومانی شد و تغییر قیمت نداشت و «کوییک معمولی» هم در بازار 322 میلیون قیمت خورد و افت یک میلیونی را تجربه کرد.

اما در میان خانواده تیبا، امروز «تیبا صندوقدار» در بازار افت 35میلیون تومانی داشت و 312 میلیون قیمت گذاری شد و «تیبا 2 معمولی» هم کاهش 34 میلیونی داشت و در بازار 316 میلیون تومان دست به دست شد.

سایپا اکو 22

 
 
پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها