کد خبر: ۱۹۵۶۸
۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۶:۲۰
ارزهای دیجیتال امروز رشدی عالی داشته اند. بیت کوین و اتریوم هر دو 7 درصد رشد کرده اند و هیجان بالایی در معاملات آن ها دیده می شود.
به گزارش جدید پرس:

ارزهای دیجیتال رشد قیمت مناسبی داشته اند و کلا وضعیت این بازار خوب است. هم اکنون بیت کوین با رشد بیش از 7 درصدی در حدود 22100 دلار معامله می شود.

بازدهی هفتگی بیت کوین با رشد امروز به منفی یک درصد رسیده اما بازدهی ماهانه آن وارد محدوده مثبت شده و عدد مثبت یک درصد را نمایش می دهد.

ارزش معاملات بیت کوین طی شبانه روز گذشته 39 میلیارد دلار بوده که رقم خوبی است. ارزش بازار آن نیز عدد 427 میلیارد دلار را نشان می دهد.

 
 

 

 

بامداد امروز بانک سیگنچر آمریکا هم تعطیل شد که این دومین بانک تعطیل شده آمریکا در یک هفته اخیر محسوب می شود. با توجه به تعطیلی این بانک و ریسک نگهداری پول در سیستم بانکی، تقاضای زیادی وارد بازار ارزهای دیجیتال شد که این موضوع امروز به وضوح مشخص است.

از طرفی چانگ پنگ ژائو مدیرعامل صرافی بایننس در توییتی نوشته که تلاشی هماهنگ برای تعطیل کردن بانک های دوستدار ارزهای دیجیتال انجام شده و بانک ها خطری برای استیبل کوین های با پشتوانه فیات هستند. زیرا این شرکت ها پشتوانه استیبل کوین خود را در بانک ها نگهداری می کنند که تعطیلی بانک می تواند خطری برای استیبل کوین های با پشتوانه فیات باشد.

 
 

ارزش معاملات اتریوم به 14 میلیارد دلار رسید

اتریوم هم امروز مثل بیت کوین بیش از 7 درصد رشد کرده و هم اکنون در حدود قیمت 1580 دلار معامله می شود. ارزش معاملات اتریوم دوباره به بیش از 10 میلیارد دلار رسیده و طی شبانه روز گذشته 14 میلیارد دلار معامله در این آلت کوین انجام شده است.

با رشد امروز، بازدهی هفتگی اتریوم به مثبت یک درصد رسیده و در مقیاس ماهانه هم حدود 4 درصد رشد داشته است. ارزش بازار اتریوم به 193 میلیارد دلار افزایش پیدا کرده است.

جهش 22 درصدی استکس

امروز از آن روزهای مثبت در بازار ارزهای دیجیتال است. اما با این حال چند نماد افت کرده اند. لئو با کاهش قیمت 7 درصدی بیشترین افت را در فهرست 50 ارز برتر بازار داشته است. ریپل هم دیگر نماد منفی است که البته کاهش قیمت آن به یک درصد هم نمی رسد.

اما در فهرست نمادهای مثبت، استکس با رشد 22 درصدی بیشترین بازدهی را داده است. فایل کوین، لیدو دائو و گراف هم 17 درصد رشد کرده اند.

آپتوس و فانتوم با رشد 11 درصدی و اتریوم کلاسیک، ترون و لایت کوین با رشد 10 درصدی از نمادهای پربازده امروز محسوب می شوند. سایر نمادهای مثبت، رشدی کمتر از 10 درصد داشته اند.

ارزش بازار دوباره به یک تریلیون دلار رسید

ارزش بازار ارزهای دیجیتال امروز با رشد بیش از 6 درصدی مجددا به رقم یک تریلیون دلار رسیده است. ارزش معاملات هم 61 درصد رشد داشته و طی شبانه روز گذشته 84 میلیارد دلار معامله در بازار انجام شده است.

ارزش معاملات دیفای 7 میلیارد دلار بوده و در استیبل کوین ها هم 85 میلیارد دلار معامله طی 24 ساعت گذشته انجام شده است.

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها