کد خبر: ۱۹۴۶۱
۲۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۰
خرین تجزیه و تحلیل قیمت بیت کوین نشان می‌دهد که بازار پس از یک عقب نشینی کوتاه مدت در حال بهبود است و امروز گاوها کنترل بازار را به دست گرفته اند.
به گزارش جدید پرس:

حجم خرید در حال افزایش است و به نظر می رسد فروشندگان در حال عقب نشینی هستند و به بیت‌کوین اجازه می دهند ۲۰۲۷۶ دلار را آزمایش کند. فشار نزولی در چند روز گذشته در بازار بیت کوین انباشته شده‌است، اما رالی امروز نشانه آن است که زمان آن فرا رسیده‌است که گاوها کنترل را پس بگیرند.

در روزهای گذشته فشار فروش قوی بود که منجر به فروش شدید در بازارهای ارزهای دیجیتال در ۹ مارس شد زیرا مشکلات بانک سیلورگیت و بانک سیلیکون ولی احساسات سرمایه گذاران را تحت تاثیر قرار دادند. با این حال، گاوها به سرعت کنترل خود را به دست گرفتند و از آن زمان بیت کوین رشد را تجربه کرده‌است.

افزایش اخیر توسط خرید نهادی انجام شده است و بسیاری از سرمایه‌گذاران بزرگ دارایی‌های ارزهای دیجیتال خود را افزایش داده‌اند. سرمایه گذاران خرد نیز در حال سرمایه گذاری در بیت کوین هستند زیرا این دارایی همچنان مورد توجه عموم است.

قیمت فعلی بیت کوین ۲۰۲۷۶ دلار است و این سطح به یک مانع روانی مهم برای گاوها و خرس‌ها تبدیل شده است. اگر بیت کوین بتواند از مقاومت ۲۰۷۹۲ دلاری عبور کند، گاوها می توانند کنترل را پس بگیرند و قیمت ها را بالاتر ببرند. با این حال، اگر بیت کوین نتواند از این سطح عبور کند، این ارز دیجیتال عقب نشینی خواهد کرد و سطوح پایین تری از پشتیبانی را دوباره آزمایش می‌کند.

قیمت بیت ‌کوین با ورود سرمایه‌گذاران بیشتر به بازار، ۱.۳۹ درصد افزایش یافته است. ارزش بازار بیت کوین در حال حاضر ۳۹۰ میلیارد دلار است و تسلط آن بر بازار ۴۰.۷۵ درصد است، در حالی که حجم معاملات بیت کوین در ۲۴ ساعت گذشته به ۳۲ میلیارد دلار کاهش یافته است.

شمع سبز در نمودار ۴ ساعته نشان می دهد که خریداران کنترل بازار را در دست دارند و ممکن است قیمت ها را بالاتر ببرند. این ارز دیجیتال طی چند ساعت گذشته در محدوده ۲۰,۰۰۰ تا ۲۰,۷۰۰ دلار معامله می‌شود و به نظر می‌رسد روند آن صعودی خواهد بود. بازار معاملات را در یک روند نزولی باز کرد، اما گاوها توانسته اند بیت کوین را به روند صعودی برگردانند.

گاوها به بازار بازگشتند/ بیت‌کوین پیش خواهد رفت؟

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها