کد خبر: ۱۹۴۵۱
۲۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۰
فرمانده انتظامی استان از دستگیری سارق سابقه دار تعدادی از مغازه های شهرستان دامغان در پوشش زنانه خبر داد .
به گزارش جدید پرس:

استان سمنان ،سرهنگ " جلیل موقوفه ئی " در گفت و گویی، با اعلام این خبر اظهار داشت : در پی وقوع چندین فقره سرقت مغازه در شهرستان دامغان با توجه به حساسیت موضوع ماموران پلیس آگاهی به صورت تخصصی و هوشمندانه وارد عمل شدند.

وی با بیان اینکه سارق حرفه ای در پوشش زنانه اقدام به سرقت تعدادی از مغازه های سطح شهر دامغان می کرد ، افزود : کارآگاهان زبده آگاهی طی اقدامات شبانه روزی و با استفاده از تجهیزات هوشمند پلیسی موفق به شناسایی هویت متهم شدند .

سرهنگ موقوفه ئی ادامه داد : در بررسی های ویژه پلیس مشخص شد این سارق سابقه دار چند سال قبل به جرم سرقت مغازه دستگیر و روانه زندان شده بود و در حال حاضر با پابند الکترونیکی از زندان آزاد بود و با شگرد خاصی نیمه های شب از مغازه ها سرقت می کرد.

این مقام ارشد انتظامی استان از دستگیری متهم طی عملیات غافلگیرانه در محل کسب خودش خبر داد و اضافه کرد : در بازرسی از زیرزمین مغازه وی تعدادی از اموال مسروقه کشف و جهت بررسی بیشتر به پلیس آگاهی شهرستان منتقل شد .

وی تصریح کرد : سارق در بازجویی فنی پلیس به ۲۳ فقره سرقت مغازه اعتراف و پس از تکمیل پرونده با دستور قضائی روانه زندان شد .

فرمانده انتظامی استان از کسبه عزیز با توجه به ایام پایانی سال خواست : ضریب ایمنی مغازه های خود را با استفاده از تجهیزاتی همچون نصب آژیر خطر ، دوربین مداربسته و درب های ضد سرقت بالا ببرند و در صورت مشاهده تردد افراد مشکوک و ناشناسی سریعا با ۱۱۰ تماس و موضوع را به پلیس اطلاع دهند .

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها