کد خبر: ۱۹۳۸۸
۲۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۷:۴۰
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است که شکست برابر سپاهان کار این تیم را برای قهرمانی سخت کرده است.
به گزارش جدید پرس:

 یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس پس از باخت به سپاهان در هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال در نشست خبری، اظهار داشت: از هواداران عذرخواهی می‌کنم، با وجود حضور گرم و پرشورشان نتوانستیم خوشحالشان کنیم و از این بابت شرمنده هستیم.

گل‌محمدی افزود: نیمه اول بازی خوبی انجام ندادیم و تحت تاثیر حریف بودیم و در این نیمه تنبیه شدیم. نیمه دوم بچه‌ها شجاعانه بازی کردند و دفاع جانانه‌ای مقابل سپاهان انجام دادند. شرایط برای بازی کردن در نیمه دوم خیلی سخت شده بود اما موقعیتی به حریف ندادیم و گلی که خوردیم در دقایقی بود که فرصت جبران نداشتیم. به بازی بازیکنانم در نیمه دوم افتخار می‌کنم.

سرمربی پرسپولیس اظهار داشت: باخت بدموقعی بود و کارمان را برای قهرمانی سخت کرد و فاصله زیاد شد. البته نباید ناامید شویم و می‌بایست تلاش کنیم. تنها چیزی که از بازیکنان می‌خواهم این است که با تلاش‌شان، تسلیم نشوند و فکر نکنند که قهرمانی از دست ما رفته است. کار سخت است و در هر صورت امیدوار به آینده هستیم و امیدوارم بتوانیم جبران کنیم.

وی در ادامه درباره مصدومیت مرتضی پورعلی‌گنجی هم تصریح کرد: خبر دقیقی درباره شدت آسیب‌دیدگی او ندارم و الان در بیمارستان است. با توجه به آسیب دیدگی از ناحیه گردن باید ام آر آی بدهد.

گل‌محمدی در پاسخ به سوالی درباره دفاعی کردن تیمش با تعویض‌هایی که انجام داد، تصریح کرد: مهاجم بیرون کشیدیم و مهاجم اضافه کردیم و می‌خواستیم با سرعت به فضاهای پشت دفاع حریف برسیم و بهتر دفاع کنیم.

سرمربی پرسپولیس در ادامه درباره مشکلات مالی پرسپولیس و عدم دریافتی دستیاران و بازیکنان خارجی این تیم هم گفت: برای صحبت کردن راجب این مسائل الان گوش شنوایی وجود ندارد و خریداری هم نیست. در هر صورت در هر باشگاهی وقتی یک تیم می‌خواهد قهرمان شود و روزهای خوبی برای هواداران بسازد باید همه وظیفه‌شان درست را انجام بدهند. فعلا در این باره این مسائل صحبتی ندارم و بینیم در ادامه چه اتفاقاتی می‌افتد.

وی در ادامه در پاسخ به سوال ایرنا درباره سکوت چند هفته‌ گذشته و اینکه عنوان کرده بود روزی سکوتش را می‌شکند، خاطرنشان کرد: اتفاقات زیادی در چند ماه اخیر در دورن و بیرون تیم افتاد، نمی‌خواهم زیاد آن را باز کنم. به خصوص درباره بحث داوری صحبت می‌کنم. آماری درباره اشتباهات داوری درباره تیم ما وجود دارد، قطعا بدون این مسائل پرسپولیس در صدر جدول بود. البته الان تیم ما باخته است و اگر حرفی بزنیم، کسی شاید اهمیتی به آن ندهد. یک نمونه آن در 5 دقیقه آخر، داور دو خطای راحت را به سپاهان هدیه داد. روی سر کمال سر زده‌اند، خطای کمال را گرفته است. در موقعیت بعدی آل کثیر از مدافع حریف رد شده است، بعد داور سوت زده و خطای عیسی را می‌گیرد.

گل‌محمدی افزود: داور در دقایقی که تیم ما تحت فشار بود، بازی را به حریف داد. شاید کسی که از پشت صفحه تلویزیون نتواند متوجه این قضایا شود اما ما که سرد و گرم چشیده فوتبال هستیم و بالا و پایین آن را دیده‌ایم، متوجه می‌شویم. در این بازی صحنه‌های زیادی بود و من فقط درباره دو صحنه 5 دقیقه آخر صحبت می کنم. بروید ببنید در خیلی از جاها که می‌توانست آوانتاژ بدهد، خیلی راحت بازی را به حریف دادند. نمی‌خواهم راجب به گذشته و اتفاقات آن صحبت کنم، باز هم می‌گویم شرمنده هواداران هستم و امیدوارم جبران کنیم و از آنها عذرخواهی می‌کنم.

وی در ادامه درباره اینکه با توجه به فاصله افتادن این تیم با سپاهان، آیا تمرکز آنها روی قهرمانی در جام حذفی خواهد بود، گفت: تمرکز ما روی جنگیدن برای هر دو جام است. در لیگ فاصله زیاد شده اما ناامید نیستیم و تسلیم نمی‌شویم. هر دو جام برای مهم است و آن را رها نمی‌کنیم. باید بیشتر تلاش و کار کنیم و تنها راهی که می‌توانیم انتخاب کنیم همین است.

گل‌محمدی درباره مصدومیت بازیکنان این تیم هم اظهار داشت: قبل از بازی اتفاقات بدی برای ما افتاد. این اتفاق مصدومیت و بیماری بازیکنان بود و برخی از بازیکنان نیمکت‌نشین در حد 5 دقیقه می‌توانستند بازی کنند و این به ما ضربه زد.نسبت به بازی قبل دو سه تغییر اجباری داشتیم و این کار ما را سخت کرد، بازیکنان بزرگی را نداشتیم . متاسفانه روی نیمکت شرایط خوبی نداشتیم و بازیکنانی مانند گئورگی تنها در حد 5 دقیقه می‌توانستند بازی کنند.

سرمربی پرسپولیس خاطرنشان کرد:نیمه اول سپاهان خیلی خوب بازی کرد و تحت تاثیر بازی این تیم بودیم اما در نیمه دوم شرایط فرق کرد. 10 نفره شدیم و خوب دفاع کردیم و متاسفانه دقایقی گل خوردیم که جای جبران نبود.

وی در پاسخ به این سوال که چه کسی مقصر این مصدومیت‌ها است، تصریح کرد: به عنوان مثال محمد عمری یک مصدومیت مزمن دارد که بعد از استراحت خوب می‌شود. در ادامه فشار روی پا او می‌آید و دوباره مشکل برایش به وجود می‌آید. با توجه به فشردگی بازی‌ها، مصدومیت طبیعی است. متاسفانه مصدومیت برخی بازیکنان طول کشید و کار را سخت کرد اما وقفه‌ای که بعد از این بازی وجود دارد باعث می‌شود بتوانیم از نظر ذهنی و جسمانی بازیکنان را ریکاوری کنیم و مصدومان را به بازی های بعدی برسانیم.در هر صورت مصدومیت این جزئی از فوتبال است و نمی‌توان از آن اجتناب کرد.

گل‌محمدی در پایان درباره فاصله بازیکنان ثابت و نیمکت‌نشین پرسپولیس هم تصریح کرد: زیاد اعتقادی به این مسئله ندارم و بازیکنانی که در پرسپولیس هستند شرایط برابری دارند. البته در هر تیمی چند بازیکن ممتاز وجود دارد اما بازیکنانی که در ترکیب قرار می‌گیرند، شرایط بهتری برای بازی کردن دارند. وقتی تغییرات و تعویض به وجود می‌آید، بازیکنی به زمین می‌آید از شرایط بازی دور است و این اتفاق چندین بار برای ما رخ داد اما در هر صورت در هر تیمی ممکن است این اتفاق بیفتد.

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها