کد خبر: ۱۹۳۸۳
۲۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۰
پدرو پاسکال بازیگر شیلیایی تبار سریال «آخرین بازماندگان ما-The last of us » به صدر لیست استار متر IMDB صعود کرد و می‌توان گفت که محبوب‌ترین بازیگر این روزها در سطح جهان است.
به گزارش جدید پرس:

 شبکه HBO هم اعلام کرد افتتاحیه سریال یکی از بزرگترین افتتاحیه تاریخ این شبکه است و تنها سریال «خاندان اژدها» در تاریخ HBO اقبال بیشتری داشته است. همچنین این سریال هم اکنون در چارت محبوبترین سریالهای IMDB رتبه اول را دارد، رتبه دوم این لیست هم متعلق به مندلورین دیگر سریال پاسکال است که این روزها از شبکه دیزنی+ در حال پخش است.

سیستم استارمیتر یا ستاره سنجی سایت IMDB به سنجش میزان اقبال مخاطبین و همچنین عوامل سینمایی  می‌پردازد و جذابترین و محبوبترین بازیگران که افراد زیادی در مورد آنها کنجکاوی کرده‌اند و سریال‌ها و فیلم‌هایشان مورد اقبال مخاطب قرار گرفته‌اند را معرفی می‌کند.

پاسکال همچنین طرفداران بسیاری در فضای اینترنت دارد و صفحات طرفداری‌اش از او به عنوان «بابای باحال» یاد می‌کنند و همین به محبوبیت او در این روزها افزوده است.بسیاری از طرفداران دنیای بازی «آخرین بازمانده ما» و طرفداران سریال، بازی درخشان دوبازیگر اصلی یعنی پدرو پاسکال و بلا رمزی را ستایش کرده‌اند. در حال حاضر این سریال توانسته امتیاز بالای 9.1 از ده را کسب کند.

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها