کد خبر: ۱۹۳۱۹
۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۰
مهدی طارمی در دیدار پورتو مقابل استوریل نیمکت نشین بود اما در نیمه دوم به میدان آمد و گلزنی کرد.
به گزارش جدید پرس:

 تیم فوتبال پورتو شب گذشته در چارچوب هفته بیست و چهارم لیگ پرتغال میزبان تیم استوریل بود و موفق شد در این مسابقه ۳ بر ۲ به پیروزی برسد.

پورتو در نیمه اول به لطف گلزنی «گروویچ» و «فرانکو» با برتری ۲ بر ۱ به رختکن رفت؛ آنهم در شرایطی که مهدی طارمی مهاجم ایرانی این تیم برای دومین دیدار متوالی روی نیمکت بود.

در نیمه دوم اما استوریل موفق شد گل تساوی را در دقیقه ۶۷ به ثمر برساند و سرمربی پورتو برای کسب سه امتیاز مهدی طارمی را به زمین فرستاد.

طارمی همانند بازی قبل که به عنوان بازیکن نیمکت نشین به زمین رفته و پاس گل داده بود، در این مسابقه هم تاثیرگذار ظاهر شد.

مهاجم ۳۱ ساله ایران در دقیقه ۷۱ برای پورتو پنالتی گرفت و یک دقیقه بعد این پنالتی را به گل سوم پورتو تبدیل کرد تا سفید و آبی‌ها در خانه خود به سه امتیاز مهم دست پیدا کنند.

پورتو با این پیروزی ۵۷ امتیازی شد تا همچنان پس از بنفیکا در رده دوم جدول قرار داشته باشد.

طارمی در پایان این مسابقه گفت: بازی سخت اما فوق العاده ای بود. گاهی اوقات اشتباهاتی داشتیم اما عملکردمان خوب بود و مستحق پیروزی بودیم.

مهاجم ایرانی درباره تاثیر حضورش در زمین و گلزنی برای پورتو گفت: قبل از اینکه من وارد بازی بشوم استوریل چند موقعیت ایجاد کرد اما بازی را کنترل کردیم و موقعیت داشتیم. وقتی وارد زمین شدم اوضاع چندان تغییر نکرد. وقتی من و گالنو آمدیم همانطور بازی کردیم و پیروز شدیم.

واکنش طارمی به یک سوال مهم! | ستاره ایرانی از حاشیه فرار کرد

وی خاطرنشان کرد: ما همیشه نمی‌توانیم همه چیز را در مسابقه کنترل کنیم، بنابراین هر اتفاقی ممکن است رخ بدهد. سخت بود، اما فکر می‌کنم پیروزی را توجیه کردیم.

طارمی در ادامه این گفتگوی تلویزیونی از پاسخ به این سئوال که دلیل نیمکت نشینی اش حفظ آمادگی برای دیدار با اینتر بوده است یا شرایط فعلی او؟ خودداری کرد و گفت: بهتر است برویم سراغ سئوال بعدی.

وی سپس ادامه داد: بازی بعدی -مقابل اینترمیلان در لیگ قهرمانان اروپا- بسیار مهم است. می‌خواهم هواداران بیایند و مثل همیشه از ما حمایت کنند تا برنده بشویم

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها