کد خبر: ۱۹۱۲۷
۱۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۰
یکی از نیروهای پلیس که برای نجات زن جوانی از چنگ دالتون‌های خشن وارد عمل شده بود، هدف ضربه چاقو قرار گرفت.
به گزارش جدید پرس:

ساعت ۱۹ سه شنبه شب گذشته؛ ۳ جوان که سوار بر دو دستگاه موتورسیکلت هوندا بودند به سمت زن جوانی یورش بردند تا گوشی تلفن هوشمند او را زورگیری کنند.

هنگامی که زورگیران چاقوکش در اطراف زن جوان قرار گرفتند ناگهان یکی از ماموران لباس شخصی پلیس که در حال عبور از خیابان شهید سوختانلو بود متوجه ماجرا شد و بی درنگ با کمک دو تن از شهروندان وظیفه شناس به طرف زورگیران موتورسوار رفت تا زن جوان را از چنگ آن ها رها کند، اما دزدان چاقوکش در حالی او را هدف ضربه چاقو قرار دادند که یکی از زورگیران را  دستگیر کرده بود و همدستانش قصد داشتند او را از محل فراری دهند.

در همین حال و با گزارش ماجرای زورگیری به پلیس ۱۱۰، بلافاصله افسران گشت کلانتری طبرسی شمالی به طرف خیابان شهید سوختانلو حرکت کردند و یکی دیگر از موتورسواران را که برادر زورگیر دستگیرشده بود به دام انداختند، اما سومین متهم با استفاده از تاریکی شب گریخت.

لحظاتی بعد پلیس فداکار توسط امدادگران اورژانس به بیمارستان شهید هاشمی نژاد مشهد انتقال یافت و تحت درمان قرار گرفت. از سوی دیگر دالتون های زورگیر در حالی به کلانتری منتقل شدند که ۲ دستگاه گوشی تلفن و ۲ دستگاه موتورسیکلت سرقتی به همراه ۲ قبضه چاقو از آنان کشف و ضبط شد.

تاکنون ۵ تن از مال باختگان دو برادر زورگیر را شناسایی کرده اند که یکی از آنان دارای سابقه زورگیری گوشی تلفن است.

بررسی های پلیس نشان می دهد زورگیران مذکور در مناطق بولوار طبرسی شمالی و پنجتن و رسالت اقدام به سرقت گوشی کرده اند که تحقیقات برای کشف جرایم دیگر آنان و همچنین دستگیری متهم فراری ادامه دارد.

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها