کد خبر: ۱۹۰۰۶
۱۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۰
شیب کاهش قیمت‌ها در بازار خودرو تند شد، به طوری که طی یک روز گذشته شاهد کاهش ۳ تا ۱۵ میلیون تومانی قیمت خودرو در بازار بودیم.
به گزارش جدید پرس:

گزارش‌ها از بازار خودرو حاکی از آن است که پراید۱۱۱ دیروز در بازار خودرو بدون تغییر قیمت، ۳۲۰ میلیون تومان فروخته شد. قیمت پراید۱۳۱ نیز ثابت ماند و در بازار با قیمت ۳۱۰ میلیون تومان به فروش رفت.

این در حالی است که پراید۱۵۱ SE مدل ۱۴۰۱ در بازار کاهش ۳ میلیون تومانی قیمت را تجربه کرده و به قیمت ۲۹۵ میلیون تومان به فروش رفت.

در این میان، بررسی‌ها نشان می‌دهد که مدل‌های پژو نیز دیروز در بازار روند نزولی قیمت را طی کردند. به این شکل که قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۳ پانوراما مدل ۱۴۰۱ در حدود ۱۰ میلیون تومان کاهش یافت و به ۶۲۰ میلیون تومان رسید. قیمت پژو۲۰۶ تیپ ۲ مدل ۱۴۰۱ هم با افت ۱۰ میلیون تومانی، به حدود ۵۷۰ میلیون تومان رسید. این در شرایطی است که پژو۲۰۶ تیپ ۵ مدل ۱۳۹۹ در حدود ۱۵ میلیون تومان کاهش پیدا کرده و این خودرو با قیمت ۶۰۰ میلیون تومان به فروش رفت.

گزارش‌ها حاکی از آن است که پژو۲۰۷ دنده‌ای مدل ۱۴۰۱ دیروز در بازار خودرو ۷۵۵ میلیون تومان قیمت پیدا کرد. این خودرو یک روز قبل ۱۰ میلیون تومان گران‌تر بود. پژو۲۰۷ پانوراما اتوماتیک TU۵P نیز بدون تغییر قیمت، یک میلیارد و ۵۰ میلیون تومان به فروش رفت.

همچنین پژو۴۰۵ SLX مدل ۱۳۹۹ دیروز در بازار خودرو به قیمت ۵۳۰ میلیون تومان فروخته شد. پژوپارس اتوماتیک مدل ۱۳۹۹ نیز در بازار ۶۹۰ میلیون تومان قیمت پیدا کرد.

شیب تند کاهش قیمت خودرو در بازار/ آخرین قیمت پژو، تیبا، ساینا و کوییک

اما دیروز قیمت تارا دنده‌ای و تارا اتوماتیک مدل ۱۴۰۱ در بازار خودرو ثابت بود. به این ترتیب تارا اتوماتیک به قیمت ۹۵۰ میلیون تومان و تارا دنده‌ای ۷۷۰ میلیون تومان به فروش رفت.

بنا به این گزارش، تیبا صندوق‌دار SX مدل ۱۴۰۱ دیروز با کاهش ۵ میلیون تومانی قیمت، ۳۵۰ میلیون تومان فروخته می‌شد. تیبا هاچ‌بک مدل ۱۴۰۱ نیز بدون تغییر قیمت، ۳۶۰ میلیون تومان قیمت داشت.

گزارش‌ها همچنین حاکی از آن است که دناپلاس دنده‌ای ساده مدل ۱۴۰۱ در بازار به ۷۲۰ میلیون تومان رسید و این در حالی است که این خودرو یک روز قبل ۱۰ میلیون تومان گران‌تر بود. دنا معمولی اما بدون تغییر قیمت، ۶۸۰ میلیون تومان به فروش رفت.

قیمت راناپلاس مدل ۱۴۰۱ نیز افت ۱۰ میلیون تومانی قیمت را تجربه کرد و به ۵۸۰ میلیون تومان رسید. همچنین ساینا EX دنده‌ای مدل ۱۴۰۰ با کاهش ۵ میلیون تومانی، به قیمت ۳۵۰ میلیون تومان فروخته شد. قیمت ساینا S دنده‌ای مدل ۱۴۰۱ نیز به حدود ۳۷۰ میلیون تومان رسید و این در حالی است که این خودرو یک روز قبل ۵ میلیون تومان گران‌تر بود.

بررسی‌ها نشان می‌دهد که قیمت سمند LX EF۷ مدل ۱۴۰۱ دیروز در بازار خودرو ثابت ماند و با قیمت ۵۶۰ میلیون تومان فروخته شد. قیمت شاهین مدل ۱۴۰۱ هم ۱۰ میلیون تومان ریخت و در بازار به قیمت ۶۵۰ میلیون تومان به فروش رفت. همچنین کوییک R پلاس اتوماتیک مدل ۱۴۰۱ در بازار ۵ میلیون تومان ریزش کرد و به قیمت ۴۸۵ میلیون تومان رسید.

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها