کد خبر: ۱۵۶۱۹
۰۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۰
هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران در شرایطی به پایان رسید که در یکی از حساس‌ترین بازی‌ها گل‌گهر و تراکتور به مصاف هم رفتند که این بازی پرگل نهایتا با نتیجه ۲-۲ به پایان رسید. به گزارش فرارو، یکی از گلزنان گل‌گهر در این بازی رضا شکاری جوان بود که دروازه تیم سابق را گشود. شکاری بعد از گل، ولی خوشحالی نکرد و در میکسدزون دلیل این موضوع را اینطور عنوان کرد.
تعداد بازدید : 0
به گزارش جدید پرس:

«خوشحالی نکردم، چون مردم عزادار هستند. علاقه‌ای به فوتبال بازی کردن نداریم، ما به اجبار فوتبال بازی میکنیم، چون حالمان خوب نیست.» همین اظهارات حالا باعث محرومیت او شده است. باشگاه گل‌گهر اعلام کرده این بازیکن تا اطلاع ثانوی محروم است و همچنین او را به کمیته انضباطی باشگاه فراخوانده است.

این اتفاق در شرایطی رقم خورده که حالا  شکاری می‌گوید مصاحبه‌اش تقطیع شده است و به دلیل موضوعات شخصی حال خوبی نداشته است. او گفته است: «ما دو بازی سخت خارج از خانه را پشت سر گذاشتیم که علی‌رغم شایستگی برای کسب پیروزی، متاسفانه دو تساوی کسب کردیم که این موضوع در روحیه ما تاثیر بدی گذاشت. از طرفی آقای قلعه‌نویی مربی‌ای است که با نتیجه تساوی خوشحال نمی‌شود و مجموعا این اتفاقات باعث شد که فشار زیادی روی من باشد. متاسفانه به دلیل اتفاق شخصی‌ای که برای بنده رخ داده بود، حال روحی خوبی نداشتم و در چنین حالتی مصاحبه‌ای از من گرفته شد که متاسفانه برخی خبرنگاران بر خلاف رسالت خبری خود، مصاحبه‌ای تقطیع شده از من پخش کردند که حرف‌های کامل من نبود که باعث برداشت‌های متفاوتی شد.»

شکاری یادآور شده است: «اگر سوءبرداشت‌هایی از این مصاحبه تقطیع شده صورت گرفته، عذرخواهی می‌کنم. ما در حال حاضر بازیکن و سرباز گل‌گهر هستیم و با تمام وجود بازی می‌کنیم تا دل مردم سیرجان و هواداران گل‌گهر را خوشحال کنیم.»

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها