کد خبر: ۱۵۵۹۲
۰۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۶:۱۵
هر ماه ۱۰۰ خودرو وارد می‌شود!
واردات خودرو این‌ بار به محصولات هیوندای رسید. حال این پرسش مطرح می‌شود که کدام محصول این برنده کره‌ای وارد کشور شده است؟ آیا فرآیند واردات خودرو تسریع شده است یا ورود خودروهای خارجی به صورت ماهانه باقی می‌ماند؟
به گزارش جدید پرس:

پیگیری‌های تجارت‌نیوز از بندر شهید باهنر نشان می‌دهد که هنوز مشخص نشده است که چه مدل خودرو از برند هیوندای وارد بندر کشور شده است؟ اما روابط عمومی این بندر به تجارت‌نیوز اعلام کرد که خودروهای سواری سدان مدل ۲۰۲۲ و ۲۰۲۳ هستند.

بررسی‌ها حاکی از آن است که احتمال ورود خودرو هیوندای النترا ۲۰۲۲، پالیسید ۲۰۲۳، سانتافه مدل ۲۰۲۳ و اکسلنت ۲۰۲۳ به کشور وجود دارد. قیمت این خودروها همگی حدود ۲۰ هزار یورو تعیین شده است.

روابط عمومی بندر شهید باهنر به تجارت‌نیوز گفت: برنامه واردات ۴۰۰ دستگاه خودرو و به احتمال زیاد از برند هیوندای از طریق بندر باهنر در دستور کار است که ۱۲۰ دستگاه آن وارد شد.

گفته می‌شود که واردات محموله بعدی این خودروها در فاصله یک ماه آینده اتفاق می‌افتد. به عبارت دیگر، هر ماه یک‌ بار تنها ۱۰۰ خودرو به وارد کشور می‌شود.

این در حالی است که امید قالیباف، سخنگوی وزارت صمت، وعده دیگری در رابطه با تعداد خودروهای وارداتی به کشور داده بود. او در گفتگویی اعلام کرد: سه ماه پایانی سال جاری، ۱۰۰ هزار خودرو وارد کشور می‌شود.

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها