کد خبر: ۱۵۴۲۳
۲۵ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۹
دو سارق که متهم به قتل فجیع راننده میان سال هستند ، با تلاش کارآگاهان پلیس کرمان دستگیر شدند.
به گزارش جدید پرس:

شانزدهم دی ماه  جاری ،رانندگان جاده‌ای خبر وقوع یک فقره  قتل در محدوده گردنه« عیسی آباد شهرستان زرند» را به پلیس اعلام کردند که بلافاصله نیروهای  پاسگاه «دشتخاک» و پلیس آگاهی با حضور در محل جنایت  با  پیکر  خون‌آلود یک مرد میان سال کنار جاده  مواجه  شدند که با ضربات مهلک  سلاح سرد و گرم به طرز وحشتناکی به قتل رسیده بود.

با اقدامات حوزه تشخیص هویت آگاهی، مشخص شد مقتول از اتباع افغانستانی و راننده یک دستگاه کامیون حامل بار روغن موتور بوده  که بنا به احتمالات اولیه چند نفر با انگیزه سرقت هنگام عبور در  این جاده ترانزیتی او را غافلگیر کرده و به قتل رسانده اند.

با توجه به حساسیت ماجرا  که احتمال می‌رفت ،قربانی این حادثه  به دست سارقان  کشته شده باشد و از طرفی این جاده ترانزیتی  محل عبور و مرور  کامیون های  سنگین از استان های  هرمزگان ،کرمان و... به سمت  استان‌های خراسان جنوبی ،رضوی ،شمالی و منطقه مرزی  است و امنیت آن همواره مدنظر پلیس است،  سردار «ناظری» فرمانده  انتظامی استان کرمان دستورات ویژه‌ای صادر کرد که  به دنبال آن با انجام تحقیقات میدانی و اقدامات اطلاعاتی پلیسی  و سرنخ‌های به دست آمده ،   هویت دو عامل این جنایت فجیع  مشخص شد.

این گزارش حاکی است، در ادامه  کارآگاهان  و  نیروهای  پلیس کرمان  با تعقیب و مراقبت و طی عملیاتی غافلگیرانه   این متهمان را  در یکی از نقاط شهر کرمان به دام انداختند و با دستبند قانون به مقر پلیس منتقل کردند.

مقام ارشد انتظامی استان کرمان که هدایت و راهنمایی  این  عملیات را برعهده داشت روز پنج شنبه ،خاطرنشان کرد: پرونده این دو متهم که در بازجویی‌های اولیه به ارتکاب این قتل به قصد سرقت بار کامیون به ارزش ۷۰ میلیارد ریال به وسیله یک دستگاه خودروی زانتیا و با استفاده از سلاح گرم کلت و دو قبضه سلاح سرد اعتراف کردند، برای سیر مراحل قانونی و تحویل  به مرجع قضایی در دست بررسی و تکمیل قرار دارد.

سردار عبدالرضا ناظری تصریح کرد : از این دو متهم یک قبضه کلت کمری به همراه خشاب و ۲۱ تیر و دو قبضه سلاح سرد  کشف شد

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها