کد خبر: ۱۵۴۱۲
۲۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۱
استقلال بدون محبی و با تغییرات کمی نسبت به بازی قبل، یک بار دیگر مقابل تراکتور صف آرایی خواهد کرد.
به گزارش جدید پرس:

در حساس ترین دیدار مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال کشور، استقلال در استادیوم آزادی تهران میزبان تراکتور است. دو تیم چند روز پیش و در هفته پایانی نیم فصل نخست، به مصاف هم رفتند. دیداری که در تبریز و با پیروزی 2 بر صفر تراکتور به پایان رسید.

حالا و پس از آن شکست تلخ، استقلال به دنبال جبران مافات است و ساپینتو نیز برای اینکه از زیر فشارها خارج شود، به دنبال کسب پیروزی در این دیدار است و بتواند جایگاهش را روی نیمکت آبی پوشان مستحکم کرده و به شایعات چند وقت اخیر پایان دهد.

* با وجود اینکه سیدحسین حسینی بعد از جام جهانی و بخصوص در دو دیدار برابر پرسپولیس و تراکتور عملکرد همیشگی خود را به نمایش نگذاشته است، انتظار می رفت که شاید سرمربی پرتغالی آبی ها تغییراتی را در دروازه تیمش ایجاد کند که چنین نیست و کاپیتان استقلال امروز نیز در درون دروازه قرار می گیرد.

* دست ساپینتو برای چینش خط دفاعی تیمش کاملا بسته است. عارف غلامی و حسین مرادمند همچنان از میادین به دور هستند و سیاوش یزدانی و رافائل سیلوا تنها گزینه های در دسترس سرمربی پرتغالی هستند. این دو که در تبریز و رفسنجان چندان مطمئن ظاهر نشدند، امروز نیز در کنار هم به میدان می روند.

* صالح حردانی و جعفر سلمانی همچنان گزینه های اول استقلال برای سمت راست و چپ هستند. ابوالفضل جلالی به آمادگی 100 درصدی نرسیده و به همین دلیل سلمانی در سمت چپ بازی می کند. بجز حردانی، آبی ها مدافع راست تخصصی دیگری ندارند.

1711082

* پس از عملکرد پرانتقاد زبیر نیک نفس در هفته های گذشته، او امروز نیمکت نشین شده و جایش را به سعید مهری می دهد. روزبه چشمی نیز در کنار مهدی مهدی پور در خط میانی به میدان می روند. دو بازیکنی که به دنبال جبران بازی قبل برابر تراکتور هستند.

* کوین یامگا امروز به عنوان وینگر راست بازی می کند و جای محبی را در ترکیب خواهد گرفت. مهدی قایدی نیز در پست وینگر چپ انجام وظیفه می کند.

* پس از یک بازی نیمکت نشینی، ارسلان مطهری امروز در نوک خط حمله برای آبی پوشان بازی خواهد کرد. در دیدار قبل، محبی مهاجم هدف بود که پس از 22 دقیقه مصدوم شد و از زمین بازی بیرون رفت.

ترکیب احتمالی استقلال برابر تراکتور:

سیدحسین حسینی – رافائل سیلوا – سیاوش یزدانی – صالح حردانی – جعفر سلمانی – روزبه چشمی – مهدی مهدی پور – سعید مهری – کوین یامگا – مهدی قایدی – ارسلان مطهری

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها