کد خبر: ۱۵۴۰۱
۲۱ دی ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۳
به دلیل بارش برف و افت شدید دما بسیاری از استان‌های کشور با شرایط ویژه‌ای مواجه شدیم که باعث شد بسیاری از شهرها مدارس و اداره‌ها را تعطیل کنند.
به گزارش جدید پرس:

البرز: تمام مدارس، ادارات و بانک های البرز چهارشنبه تعطیل شد و امتحانات نهایی دانش‌آموزان و دانشجویان به قوت خود باقی است.

 

اصفهان: کلیه ادارات، دستگاه‌های اجرایی، بانک‌ها و مراکز آموزشی استان اصفهان (۲۱ و ۲۲ دی ماه) با هدف مدیریت مصرف انرژی تعطیل شدند.

 

کردستان: به منظور صرفه‌جویی در مصرف انرژی فردا و پس‌فردا ادارات، دستگاه‌های اجرایی و نیز مدارس و مراکز آموزشی استان کردستان تعطیل خواهند بود. 

 

گیلان: فردا و پس فردا کلیه مراکز آموزشی اعم از مدارس و دانشگاه ها غیر حضوری خواهند بود

 

کهگیلویه و بویراحمد: به دلیل سرما و یخبندان فردا، ادارات مناطق سردسیر استان به استثنای دستگاه‌های خدمات‌رسان از ساعت ۱۰ شروع به کار می‌کنند.

 

سمنان: تمام ادارات، سازمان‌ها و ارگان‌های دولتی استان به استثنای ادارات خدمات‌رسان و مراکز بهداشتی به‌ علت برودت هوا روز پنج‌شنبه ۲۲ دی تعطیل است.

 

بیرجند: امتحانات تمامی دانشجویان در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ۲۱ و ۲۲ دی ماه طبق برنامه اعلامی با یک ساعت تأخیر برگزار خواهد شد.

 

آذربایجان شرقی:  به علت برودت شدید هوا و به منظور مدیریت مصرف بهینه حامل های انرژی، مدارس آذربایجان شرقی فردا غیرحضوری شد.

 

قزوین: مراکز پیش‌دبستانی، مدارس مقطع ابتدایی و مدارس استثنایی استان قزوین چهارشنبه ۲۱ دی ۱۴۰۱ غیرحضوری است.

 

استانداری هرمزگان از تعطیلی پنجشنبه‌ها تا پایان سال با هدف مدیریت مصرف انرژی خبر داد.

 

آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران: به علت برودت هوا و یخبندان، مدارس ابتدایی نوبت صبح پردیس امروز (چهارشنبه ۲۱ دی) "غیر حضوری" است.

 

آموزش و پرورش استان کرمان از تعطیلی و آموزش مجازی مدارس برخی مناطق استان در پی بارش برف و باران خبر داد.

 

مدیرکل ستاد بحران سیستان‌وبلوچستان: با توجه به کاهش محسوس دما، باد شدید و احتمال رگبار پراکنده مدارس شهرستان زابل در تمامی مقاطع به استثنای متوسطه دوم (امتحانات نهایی) تعطیل اعلام می‌شود.

 

آموزش و پرورش استان سمنان از تعطیلی برخی از پایه های مدارس در مناطق بسطام و بیارجمند و شهرستان‌های میامی و شاهرود خبر داد.

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها