کد خبر: ۱۵۳۹۰
۱۹ دی ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۰
جوان 22 ساله ای که در سانحه دلخراش رانندگی مرگ دو دانش آموز مشهدی را رقم زد، ظهر روز گذشته با تلاش نیروهای کلانتری قاسم آباد مشهد دستگیر و با دستور قضایی روانه زندان شد.
به گزارش جدید پرس:

در پی وقوع سانحه هولناک رانندگی که شنبه گذشته در بولوار امامیه مشهد رخ داد، تلاش ماموران انتظامی با صدور دستوری ویژه از سوی سرهنگ احمد نگهبان (رئیس پلیس مشهد) برای شناسایی و دستگیری راننده فراری آغاز شد.

بررسی های ماموران با ردزنی های اطلاعاتی بیانگر آن بود که راننده فراری در منطقه قاسم آباد سکونت دارد و در همان محدوده نیز مخفی شده است بنابراین گروهی از افسران زبده با نظارت مستقیم سرهنگ زمانی (رئیس کلانتری قاسم آباد) موفق شدند پس از بررسی چندین مکان احتمالی، بالاخره جوان ۲۲ ساله را که «امیرمحمد» نام دارد، شناسایی و دستگیر کنند.

گزارش روزنامه خراسان حاکی است: این جوان روز گذشته با صدور دستوری از سوی مقام قضایی در ناحیه ۶ دادسرای عمومی و انقلاب مشهد روانه زندان شد. شایان ذکر است: ظهر روز شنبه گذشته، راننده یک دستگاه سمند به دلیل سرعت زیاد در بولوار امامیه مشهد دچار حادثه رانندگی شد و خودروی سمند پس از عبور از فضای سبز بولوار در آن سوی خیابان به دو برادر خردسال برخوردکرد که از مدرسه به سوی منزل در حرکت بودند.

در این سانحه دلخراش کودک ۸ ساله ای به نام سهیل جان سپرد و برادر ۱۲ ساله وی نیز طبق اعلام کارکنان بیمارستان ناظران دچار مرگ مغزی شده است.

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها