کد خبر: ۱۴۹۷۶
۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۴
بر اساس مصوبه شورای تامین استان بوشهر و با حکم قضایی، ۹۹ واحد صنفی در شهرهای بوشهر، گناوه و جم که در پی فراخوان ضدانقلاب اقدام به تعطیلی مغازه‌های خود کرده بودند، پلمپ شدند.
به گزارش جدید پرس:

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر گفت: ۹۹ واحد صنفی در شهرهای بوشهر، گناوه و جم که در پی فراخوان ضد انقلاب اقدام به تعطیلی مغازه خود کرده بودند، با حکم قضائی پلمب شدند.

اکبر پورات ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بر اساس مصوبه شورای تامین استان بوشهر و با حکم قضایی، ۹۹ واحد صنفی در شهرهای بوشهر، گناوه و جم که در پی فراخوان ضدانقلاب اقدام به تعطیلی مغازه‌های خود کرده بودند، پلمپ شدند.

وی گفت: واحدهای صنفی که در راستای فراخوان معاندین نظام جمهوری اسلامی ایران، اقدام به تعطیلی محل کسب خود کنند و با موج اعتصاب همراه شوند، مهر و موم می‌شوند.

پورات با هشدار به متخلفین عنوان کرد: بر اساس مصوبه شورای تأمین استان، کسبه‌ای که با فراخوان ضد انقلاب اقدام به اخلال در نظام اقتصادی کشور کرده‌اند، ضمن محرومیت از معافیت مالیاتی، پروانه کسب آن‌ها باطل شده و حساب‌های بانکی مرتبط با مغازه متخلف مسدود و در نهایت مغازه آن‌ها نیز پلمب می‌شود.

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها