کد خبر: ۱۴۸۱۱
۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۰
رصد بازار خودرو از بازگشت رکوردشکنی قیمت‌ها حکایت دارد. این رشد در حالی ثبت شده که سایر بازارهای سرمایه از جمله دلار و سکه نسبت به روز گذشته تغییر قیمت نداشتند.
به گزارش جدید پرس:

 براساس ارزیابی ها امروز پرترطرفدارهای ایران خودرو رشد 2 تا 20 میلیونی را ثبت کردند و تنها «هایما S7 پلاس» بدون تغییر راهی بازار شد. تغییر قیمت خودرو در بازار امروز فعالان بازار خودرو را هم متعجب کرده، بطوریکه فعالان این بازار با اشاره به اینکه خرید و فروش خودروهای صفر در پایین سطح صورت می گیرد و بازار در رکود بسر می برد، افزایش قیمت خودرو را بدون دلیل می دانند.

رصد بازار نشان دهنده آن است که «پژو 207 دنده ای» رکورد رشد قیمت در یک روز را زد و افزایشی 20 میلیونی را تجربه کرد. براساس ارزیابی بازار «دنا پلاس توربو اتوماتیک» هم امروز رشدی 11 میلیونی در بازار داشت تا به این طریق از قافله رکوردشکن ها در یک روز جا نماند.

قیمت محصولات ایران خودرو

از جمله محصولات پرتیراژ ایران خودرو می‌توان به «پژو 207 دنده ای»، «هایما S7 پلاس»، «سمند LX با موتورEF7»، «تارا دنده ای»، «دنا معمولی» و «دنا پلاس توربو اتوماتیک» اشاره کرد.

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که «سمند LX با موتورEF7» امروز در بازار با افزایش 2 میلیونی در بازار 385 میلیون تومانی شد، اما «هایما S7پلاس» هم امروز بدون تغییر راهی بازار شد و در بازار یک میلیارد و 120میلیون تومانی شد. در بازار امروز قیمت «تارا دنده ای» هم رشدی سه میلیونی داشت و 518 میلیون تومان در بازار قیمت خورد.

رصد بازار همچنین نشان دهنده آن است که خانواده دنا هم امروز رشد یک تا 11 میلیونی قیمت داشتند. براساس ارزیابی بازار «دنامعمولی» در بازار 445 میلیون تومان قیمت خورد و رشدی یک میلیونی را تجربه کرد. «دنا پلاس توربو اتومات» هم  608 میلیون تومانی شد و در یک روز رکورد 11 میلیونی افزایش قیمت را ثبت کرد. اما «پژو 207 دنده‌ای» امروز رکورددار رشد قیمت در بازار بود و با افزایشی 20 میلیونی در بازار 470 میلیون تومان شد.

افزایش 20 میلیونی پژو 207 دنده ای در یک روز

 

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها