کد خبر: ۱۳۸۰۸
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۰
بهترین خودروی سال ۲۰۲۳ از نگاه مجله موتورترند معرفی شد. یک سدان لوکس کره ای توانست عنوان بهترین خودروی سال را از آن خود کند.
به گزارش جدید پرس:

مجله معتبر موتورترند با بررسی ۱۵ مدل ماشین مختلف توانست بهترین خودروی سال ۲۰۲۳ را انتخاب کند. در این رقابت همانند سال‌های قبل فقط خودروهای کاملا جدید یا خودروهایی که به شکل کامل به‌روزرسانی شدند مورد بررسی قرار گرفتند.

لیست شرکت‌کنندگان موتورترند

مدل ۲۰۲۳ هیوندای لاکچری و محبوب ایرانی ها ، بهترین ماشین سال جهان شد!

از شرکت‌کنندگان رقابت خودروی سال ۲۰۲۳ موتورترند می‌توان به آکورا اینتگرا، آئودی A۳، بی ام و سری ۲ کوپه، بی ام و i۴، شورولت کوروت Z۰۶، جنسیس G۸۰ برقی، جنسیس G۹۰، هوندا سیویک تایپ R، مرسدس AMG SL، مرسدس بنز C کلاس، مرسدس بنز EQE، نیسان Z، سوبارو WRX، تویوتا GR کرولا و فولکس واگن آرتئون اشاره کرد.

لیست فینالیست‌ها

کارشناسان موتورترند این ۱۵ خودرو شرکت‌کننده را در ۶ بخش عملکرد کلی، مصرف سوخت، برتری مهندسی، پیشرفت در طراحی، ارزش و ایمنی مورد بررسی قرار دارند و از میان آنها خودروهای آکورا اینتگرا، بی ام و سری ۲ کوپه، بی ام و i۴، شورلت کوروت Z۰۶، جنسیس G۸۰ برقی، جنسیس G۹۰ و هوندا سیویک تایپ R را به عنوان فینالیست این دوره از رقابت‌ها معرفی کردند. همچنین از بین فینالیست‌ها نیز سدان جنسیس G۹۰ بهترین خودروی سال ۲۰۲۳ شد.

جنسیس G۹۰ بهترین خودروی سال ۲۰۲۳ شد

مدل ۲۰۲۳ هیوندای لاکچری و محبوب ایرانی ها ، بهترین ماشین سال جهان شد!

نسل اول جنسیس G۹۰ در رقابت خودروی سال ۲۰۱۷ موتورترند به دلیل عدم نوآوری فنی و طراحی ظاهری محافظه‌کارانه مورد انتقاد کارشناسان این مجله قرار گرفت. جنسیس پس از سه سال در سال ۲۰۲۰ نیز فیس لیفت جدیدی از آن را به همراه تغییرات ظاهری جدید معرفی کرد که به لیست شرکت‌کنندگان رقابت سال ۲۰۲۰ نیز راه یافت، اما مجددا به دلیل موتور V۸ ضعیف و عدم نوآوری داخلی مورد انتقاد قرار گرفت. حالا جنسیس تمام ایرادهای G۹۰ را برطرف کرده است تا به این‌گونه مورد توجه کارشناسان قرار بگیرد.

مدل ۲۰۲۳ هیوندای لاکچری و محبوب ایرانی ها ، بهترین ماشین سال جهان شد!

سدان‌های لوکس فول سایز، مشتریان خاص خود را دارند، اما این خودروی کره‌ای با قیمت ۱۰۰ هزار دلاری خود از ارزش خرید بسیار بالایی برخوردار است. این خودرو اکنون می‌تواند به راحتی با مرسدس بنز اس کلاس به رقابت بپردازد. هرچند این برند برای بسیاری از افراد آنچنان شناخته شده نیست، اما این سدان مجلل با طراحی زیبا، پیشرانه قدرتمند و امکانات متعدد می‌تواند مشتریان خود را کاملا راضی نگه دارد.

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها