کد خبر: ۱۳۵۹۵
۲۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۷
ام‌جی، ماشین انگلیسی که مالک چینی دارد می‌تواند به گزینه‌ای مطلوب برای وارد شدن به بازار ایران تبدیل شود.
به گزارش جدید پرس:

در سال‌های اخیر، محصولات ام‌جی در بازار ایران جایگاه خوبی نداشتند و نتوانستند در دل مردم ایران جا باز کنند. این موضوع دلایل مختلفی می‌تواند داشته باشد که یکی از آن دلایل، نبود نمایندگی مناسب برای این برند انگلیسی است.

خیلی از افراد فکر می‌کنند که ام‌جی به طور کامل چینی شده است، در صورتی که دفتر مرکزی و طراحی این شرکت در بیرمنگام انگلیس قرار دارد و محصولات تولیدی در چین، زیر نظر ام‌جی انگلیس هستند.

گزینه‌ای برای ورود به بازار ایران

ام‌جی ZS ۲۰۲۲ یکی از گزینه‌های واردات است. گزینه‌ای که با داشتن نمایندگی مناسب و خدمات پس از فروش خوب،می‌تواند نظر مردم ایران را جلب کند.

ام‌جی ZS در دو نسخه‌ی برقی و بنزینی عرضه می‌شود که با توجه به نبود زیرساخت برای خودروهای برقی در ایران،شاهد حضور مدل بنزینی در بازار خواهیم بود.

این شاسی بلند جذاب انگلیسی به ایران می‌ آید؟

طراحی

از نظر طراحی با یک خودروی جذاب و اقتصادی مواجهیم. نمای جلویی ظاهر ساده‌ خودروهای اقتصادی را ندارد و نسبتا جسورانه‌ است.

چراغ‌ جلویی خطوط تند و تیزی دارد و با جلوپنجره‌ خودرو هماهنگی خوبی را ایجاد کرده است. نمای بغل خودرو ساده طراحی شده و خطوط طراحی نسبتا ساده‌ای دارد. رینگ‌های اسپرت،ظاهر ZS را جذاب‌تر کرده است.

این شاسی بلند جذاب انگلیسی به ایران می‌ آید؟

نمای عقب ZS بسیار با نمای جلویی هماهنگ طراحی شده و در مجموع ظاهر بسیار خوبی دارد. اگزوزهای فیک در قسمت دیفیوزر به همراه نوار کرومی پایین‌ صندوق عقب،همگی در اسپرت جلوه دادن نمای عقب همکاری می‌کنند.

نمای داخلی خودرو ساده طراحی شده و از متریال و تریم رنگی مختلف برای جذاب شدن کابین ZS استفاده شده است.

آپشن و امکانات

از آپشن‌های شاخص این خودرو می‌توان به صندلی و فرمان چرمی،سانروف،نورپردازی داخلی،نمایشگر ۱۰.۱ اینچی،اپل کارپلی و اندروید اتو،دوربین و سنسور دنده عقب،سنسور جلو،فرمان حساس به سرعت،محدود کننده سرعت،پاور ویندوز جلو و عقب،روف ریل،ایموبلایزر،ایزوفیکس و... اشاره کرد.

از نظر امنیتی ZS مجهز به سیستم‌هایی مانند ABS و EBD است.

این شاسی بلند جذاب انگلیسی به ایران می‌ آید؟

مشخصات‌ فنی

نسخه‌ای که احتمالا وارد ایران می‌شود دارای یک پیشرانه‌ی ۱.۳ لیتری ۳ سیلندر است که ۱۶۰ اسب‌بخار قدرت و ۲۳۰ نیوتون‌متر گشتاور تولید می‌کند.

گیربکس این خودرو CVT است.شتاب این خودرو حدود ۸ ثانیه تخمین زده می‌شود.

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها