کد خبر: ۱۳۲۸۰
۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۰
در ۱۱ نوامبر، در میان سردرگمی در مورد شرکت های رمزنگاری مشکل دار مانند FTX و Blockfi، «سه هزار و ۵۰۰ بیت کوین خواب» از کیف پولی که در ۷ اکتبر ۲۰۱۱ ایجاد شد، برای اولین بار در بیش از ۱۱ سال نقل مکان کرد.
به گزارش جدید پرس:

مجموعه بزرگی از به اصطلاح «بیت‌کوین‌های خوابیده» پس از بیش از ۱۱ سال بیکار ماندن در صبح جمعه (ET) حرکت کردند. ۳۵۰۰ بیت کوین به ارزش بیش از ۶۰ میلیون دلار از هفت آدرس مختلف بیت کوین ایجاد شده در ۷ اکتبر ۲۰۱۱ سرچشمه می گیرد. این اولین رشته بزرگ بیت کوین های خواب ده ساله است که در چند ماه گذشته بیدار می شود.

۵۰۰ بیت کوین اول از دسته ۳۵۰۰ بیت کوین از آدرس "۱roet" مشتق شد و در ارتفاع بلوک ۷۶۲۶۷۶ تایید شد. آدرس BTC "۱ueNd" نیز شاهد انتقال ۵۰۰ BTC بود که در ارتفاع بلوک ۷۶۲۶۷۶ تایید شد. ۵۰۰ بیت کوین از «۱۴x۵C» در ارتفاع بلوک ۷۶۲۶۷۹ تأیید شد، همانطور که «۱Es۸m»، «۱Hfpr» و «۱JziG» تایید شد.

مدت زیادی بعد از آن، مالک ۵۰۰ بیت کوین دیگر را از "۱۷gTy" منتقل کرد که در ارتفاع بلوک ۷۶۲۶۸۴ تایید شد. هر آدرس از انبار ۳۵۰۰ بیت کوین ۴۰۵۳ روز پیش در ۷ اکتبر ۲۰۱۱ ایجاد شده بود. بیت کوین در آن روز با قیمتی بیش از ۴ دلار در هر واحد معامله می شد و ماه را با قیمت ۳.۲۷ دلار در هر واحد در ۳۱ اکتبر ۲۰۱۱ بست. برای اولین بار، ذخیره ۳۵۰۰ بیت کوین تنها ۱۴۰۰۰ دلار ارزش داشت.

ما نمی دانیم که چرا صاحب ۳۵۰۰ بیت کوین، ۱۱ سال بعد سکه ها را در کمترین ارزش بیت کوین در دو سال اخیر خرج کرده است. با این حال، صرف اینکه بیت کوین ها خرج شده اند به این معنی نیست که سکه ها فروخته شده اند.

علاوه بر ۳۵۰۰ بیت کوین منتقل شده در ۱۱ نوامبر، تقریباً ۵۰ بیت کوین از کیف پولی که در ۲۱ می ۲۰۱۰ ایجاد شد، برای اولین بار در بیش از یک دهه جابه جا شد. این اولین یارانه بلوکی در سال ۲۰۱۰ است که از آگوست ۲۰۲۲ خرج شده است. مالک ۵۰ بیت کوین از سال ۲۰۱۰ نیز هیچ یک از BCH و BSV مربوط به سکه ها را خرج نکرده است.

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها