کد خبر: ۱۳۱۹۹
۲۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۴
گروه ب‌ام‌و قصد دارد تا سال ۲۰۳۰، تولید خودروهای برقی را به ۱۰ میلیون دستگاه برساند.
به گزارش جدید پرس:

ب‌ام‌و i۷ xDrive۶۰ به دو موتور برقی و یک مجموعه باتری به ظرفیت ۱۰۱.۷ کیلووات ساعت مجهز شده است که در مجموع، ۵۳۶ اسب‌بخار قدرت و ۷۴۵ نیوتن‌متر گشتاور در اختیار این سدان برقی قرار می‌دهد. به لطف این مشخصات فنی، i۷ قادر است ظرف ۴.۵ ثانیه به سرعت صد کیلومتر برساعت دست یابد و تا حداکثر ۲۴۰ کیلومتر برساعت، سرعت بگیرد.

ب‌ام‌و i7براساس تخمین ب‌ام‌و، شعاع حرکتی i۷ xDrive۶۰ براساس استاندارد آمریکایی EPA، در حدود ۴۸۰ کیلومتر خواهد بود، هرچند که خودروساز آلمانی از اعلام عدد دقیق در این مورد، خودداری کرده است.

ب‌ام‌و i7مجموعه باتری ب‌ام‌و i۷ از شارژ سریع با حداکثر جریان ۱۹۵ کیلووات پشتیبانی می‌کند و می‌تواند با اتصال ظرف تنها ۱۰ دقیقه، نیروی لازم برای پیمایش ۱۲۸ کیلومتر را به دست آورد. نکته جالب این‌که مالکان ب‌ام‌و i۷ در ایالات متحده می‌توانند به مدت سه سال، خودروی خود را در Electrify America به رایگان شارژ کنند.

ب‌ام‌و i7در فضای کابین سری ۷ برقی با دو نمایشگر ۱۲.۳ اینچی پشت آمپر و ۱۴.۹ اینچی مرکزی با عملکرد لمسی مواجه هستیم، که در زیر پوششی یکپارچه قرار گرفته و تحت مدیریت iDrive ۸ عمل می‌کنند. کنترل تنظیمات برخی قسمت‌ها همچون سیستم تهویه مطبوع نیز از طریق نمایشگر ۷ اینچی حساس به لمس انجام خواهد شد.

ب‌ام‌و i7این خودرو آلمانی از قیمت پایه ۱۰۸ هزار یورو به بازار عرضه می‌شود.

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها