کد خبر: ۱۳۰۵۶
۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۰
رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که سایپایی ها هم مانند ایران خودرویی ها امروز 17 آبان 1401 روز آرامی را سپری کردند.
به گزارش جدید پرس:

سایپایی ها در حالی امروز بدون تغییر در بازار عرضه شدند که بیشتر سایپایی ها روز گذشته رشد قیمت داشتند، اما این روند امروز متوقف شد و بازار سایپایی ها تغییری نداشت؛ استپ قیمت در بازار خودرو همزمان شد با نوسان اندک نرخ دلار در بازار امروز؛ به گفته فعالان بازار خودرو دلار و خودرو امروز همراستا قیمت گذاری شدند.

قیمت محصولات سایپا در بازار

خودروهای «شاهین»، «کوییکR»، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا2 معمولی» و «ساینا» محصولاتی هستند که امروز مورد ارزیابی قرار گرفتند.

خودرو «شاهین» امروز بدون تغییر در بازار 365 میلیون تومان قیمت خورد. از سوی دیگر رصد بازار نشان دهنده آن است که امروز «ساینا» هم 215 میلیون تومانی باقی ماند.

ارزیابی بازار نشان دهنده آن است که در میان خانواده کوییک هم بدون تغییر در بازار قیمت گذاری شدند، با این شرایط  «کوییکR » در بازار به  224 میلیون تومانی قیمت خورد و «کوییک معمولی» هم در بازار 215 میلیون تومان دست به دست.

اما خانوداده تیبا امروز تغییر قیمت نداشت و «تیبا صندوقدار» با افزایش 2 میلیونی در بازار 202 میلیون تومان قیمت خورد و «تیبا 2 معمولی» هم با رشدی 2 میلیون تومانی در بازار 214 میلیون باقی ماند. 

 

سایپا 17

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها