کد خبر: ۱۳۰۱۰
۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۵
رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور پس از انتقاد رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه نظارتی امروز مجلس حضور یافت. میرکاظمی پس از حضور در مجلس با بیان اینکه خبر نداشتم که باید به مجلس بیایم گفت: سخنرانی همایش را رها کردم و آمدم.
به گزارش جدید پرس:

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور پس از انتقاد رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه نظارتی امروز مجلس حضور یافت.

بر اساس گزارش ایسنا، بررسی گزارش کمیسیون برنامه و بودجه و کمیسیون جهش و رونق تولید در خصوص نحوه عملکرد دستگاه‌های مسئول در اجرای بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ در دستور کار جلسه علنی امروز مجلس قرار داشت.

رئیس مجلس شورای اسلامی در زمان آغاز بررسی گزارش خطاب به معاون پارلمانی رئیس جمهور از عدم حضور رئیس سازمان برنامه و بودجه در نشست امروز مجلس انتقاد و تاکید کرد که از روز چهارشنبه برای حضور آقای میرکاظمی در نشست امروز مجلس دعوتنامه ارسال شده و ایشان باید در نشست امروز مجلس حضور پیدا می کردند.

پس از انتقاد رئیس مجلس، مسعود میرکاظمی رئیس سازمان برنامه و بودجه در نشست علنی مجلس شورای اسلامی حضور یافت.

به گزارش خبرگزاری ها، میرکاظمی پس از حضور در مجلس با بیان اینکه خبر نداشتم که باید به مجلس بیایم گفت: سخنرانی همایش را رها کردم و آمدم.

رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: خدمت رهبری نامه‌ای از طرف رئیس جمهوری داده شده است و از ایشان اجازه خواسته‌ایم که اجازه دهند از ۲۰ درصد این درآمدهای در دو موضوع تملک و اشتغال استفاده کنیم که ایشان نیز با برداشت ۱۰ درصد موافقت فرمودند.

سیدمسعود میرکاظمی رئیس سازمان برنامه و بودجه در جلسه علنی امروز سه‌شنبه مجلس شورای اسلامی پس از قرائت گزارش مشترک کمیسیون های برنامه و بودجه و محاسبات و ویژه جهش رونق تولید و نظارت بر اجرای اصل چهل و چهارم(۴۴) قانون اساسی مبنی بر نحوه عملکرد دستگاه‌های مسئول در خصوص بند(الف) تبصره (۱۸) قانون بودجه سال ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ کل کشور در صحن مجلس با بیان اینکه «امسال تنها سالی است که ۴۰ درصد از درآمدهای نفتی به حساب صندوق توسعه ملی واریز می‌شود»، اظهار کرد: خدمت رهبری نامه‌ای از طرف رئیس جمهوری داده شده است و از ایشان اجازه خواسته‌ایم که اجازه دهند از ۲۰ درصد این درآمدها در دو موضوع تملک و اشتغال استفاده کنیم.

وی افزود: حتی در نامه ای که رئیس جمهور تدوین کردند به هیچ عنوان موضوع جاری مطرح نشده و اجازه ای در این زمینه گرفته نشده است. ایشان نیز با برداشت ۱۰ درصد موافقت فرمودند.

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها