کد خبر: ۱۰۷۱۸
۳۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۹
روسری سرنکردن مجری، مصاحبه رئیسی را لغو کرد.
به گزارش جدید پرس:

کریستین امان‌پور، خبرنگار سی‌ان‌ان، در توییتر نوشت قرار بوده با ابراهیم ریٔیسی در آمریکا مصاحبه کند، اما او برای مصاحبه حاضر نشده و دستیارش با اشاره به «وضع ایران» به امان‌پور گفته ریٔیسی از او می‌خواهد به دلیل محرم و صفر روسری سر کند و چون نپذیرفته نهایتا مصاحبه لغو شده است.

کریستین امانپور، روزنامه‌نگار بریتانیایی - ایرانی و از مجری‌های شبکه خبری سی‌ان‌ان، با انتشار رشته‌توییتی از لغو مصاحبه‌اش با ابراهیم رئیسی خبر داد.

امانپور در این رشته توییت نوشت، با توجه به قرار قبلی با رئیسی، مقدمات گفتگوی تصویری با او را چیده بود اما رئیس دولت سیزدهم سر قرار حاضر نشد.

امانپور در ادامه این رشته‌توییت نوشت:«پس از آنکه ۴۰ دقیقه از [زمان مقرر برای] مصاحبه گذشته بود، دستیار [رئیسی] آمد. او گفت رئیس جمهوری به من پیشنهاد سرکردن روسری می‌دهد، زیرا به‌گفته او، در حال حاضر ماه‌های محرم و صفر است.»

براساس این رشته توییت منتشر شده، امانپور از سرکردن روسری اجتناب می‌کند و در پاسخ به دستیار رئیسی می‌گوید، آنها در شهرنیویورک‌اند و در این شهر کسی اجباری برای رعایت حجاب اسلامی وجود ندارد.

امانپور در توییت خود نوشته است که با توجه به کشته شدن شهروندان ایرانی در اعتراضات روزهای اخیر، این گفتگو می‌توانست فرصت مناسبی برای طرح سوالات از ابراهیم رئیسی باشد.

روایت مدیر عامل ایرنا از لغو مصاحبه کریستین امانپور

 

♨ روایت مدیرعامل خبرگزاری ایرنا از دلیل انجام نشدن مصاحبه سی اِن اِن

 
 

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها