کد خبر: ۱۰۵۷۶
۲۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۲
امیر عابدینی مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس گفت: وحید قلیچ در جدایی هاشمی نسب از پرسپولیس خیلی نقش داشت چون با مهدی دعوا کرد.
به گزارش جدید پرس:

 مدیرعامل پیشین پرسپولیس می‌گوید برخی در فوتبال ایران برنامه‌ریزی کرده‌ بودند تا با حذف استقلال و پرسپولیس دو قطبی از بین برود تا به زعم خودشان فوتبال پیشرفت کند.

به نقل از ایسنا، امیر عابدینی، گفت‌وگویی خواندنی درباره فوتبال و حواشی پرسپولیس و استقلال انجام داده است که در ادامه مهم‌ترین بخش‌های آن را می‌خوانید.

 

*فوتبال نوین را رایکوف آورد و راجرز مکملش بودند. بعد از آن‌ها هم ویلیام روی این موضوع کار کرد.

*بخشی عمده‌ای از دلایل کنار رفتن علی پروین دعوای فوتبالی بود و بخشی هم دعوای فوتبالی نبود و دعوای سیاسی بود.

*آدم‌هایی که تصمیم گرفته بودند علی پروین را حذف کنند، فقط حذف علی پروین در برنامه آن‌ها نبود. حذف پرسپولیس و استقلال در برنامه آن‌ها بود.

*این‌ها می‌گفتند تا دو قطبی است، فوتبال رشد نمی‌کند. بیاییم دو قطبی را از بین ببریم. یعنی دو قطب را حذف کنیم و برای حذف دو قطب تفکری می‌آید و می‌گوید بالای ۲۷ ساله‌ها پیر هستند.

*سوپرجام طرح توطئه بود. گاهی می‌بینیم مردم آگاهی کمی دارند و برخی از طرفداران استقلال می‌گویند این آقا (امیر عابدینی) تیم ما را به دسته سه فرستاد. وقتی من آمدم که استقلال در دسته سه بود. من این تیم را بالا آوردم.

*عابدزاده گفت که بیمارستانی در آلمان برایم پذیرش فرستاده است تا در آنجا عمل کنم زانویم خوب شود اما هزینه سفر و درمان را ندارم. پول را فراهم کردیم و عابدزاده را به آلمان فرستادیم که عمل کند.

*به عابدزاده گفتم به استقلال برگرد و فوتبال را ادامه بده. او گفت که نمی‌خواهد به استقلال بازگردد و می‌خواهد در پرسپولیس بازی کند.

*احمد عابدزاده بازی با استرالیا را درآورد. اگر آن روز هر کس دیگری درون دروازه بود، ما موفق نمی‌شدیم.

*نباید وقتی هاشمی‌نسب از تیم ما می‌رود فکر کنیم فاجعه صورت گرفت است. اگر علی انصاریان به استقلال می‌رود نباید فکر کنیم فاجعه صورت گرفته است.

*وحید قلیچ در جدایی هاشمی نسب از پرسپولیس خیلی نقش داشت چون با مهدی دعوا کرد.

*نمی‌شود آدم از خانواده‌ای جدا شود و بعد برای شکست آن خانواده به دست خودش، آن طور خوشحالی کند. آن خوشحالی غیر متعارف بود ودر فوتبال تعریف نداشت.

*اصلا امکان ندارد در فوتبال بشود نتیجه را بیرون زمین تعیین کرد. شما به یک کشی‌گیر بگویید ببازد، یا به یک دونده بگویید دوم و یا سوم شود اما به ۱۱ بازیکن نمی‌توانید بگویید ببازید.

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها