کد خبر: ۱۰۵۶۷
۲۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۵
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران با اشاره به انتخاب اعضای جدید هیات رئیسه اتاق اصناف در روز گذشته، گفت که قانون تغییر کرده و از این به بعد افراد فقط دو دوره متوالی می‌توانند عضو هیئت رئیسه اتحادیه یا اتاق اصناف باشند.
به گزارش جدید پرس:

محمود سیجانی از برگزاری انتخابات اتاق اصناف تهران خبر داد و گفت: مشارکت در این انتخابات ۹۶ درصد بود. در تعیین روسای اتاق اصناف، روسای اتحادیه‌ها شرکت می‌کنند که سال جاری از بین ۱۳۵ نفر، ۱۳۰ نفر در انتخابات امسال شرکت کردند.

وی با بیان اینکه انتخابات نسبت به سال‌های قبل با آرامش بیشتری برگزار شد، تیم جدید جوان‌تر هستند و می‌توانند با نظرات افراد با تجربه قبلی شیوه‌های نوین را به کار گیرند.

این مقام مسئول در پاسخ به سوالی درباره حضور طولانی مدت روسای اتحادیه‌ها و اتاق اصناف در این سمت‌ها گفت: قانون تغییر کرده و از این به بعد افراد فقط دو دوره متوالی می‌توانند عضو هیات رئیسه اتحادیه یا اتاق اصناف باشند.

گفتنی است روز گذشته براساس ماده ۶ آیین نامه اجرایی انتخابات هیئت رئیسه اتاف اصناف تهران برگزار شدو اعضای جدید هیات رئیسه اتاق به ترتیب آراء به شرح ذیل انتخاب شدند:

اعضای اصلی:

۱- علی توسطی ۶۴ رای (رئیس اتحادیه فروشندگان ماشین آلات کشاورزی تهران)

۲- حمیدرضا رستگار پور ۶۰ رای (رئیس اتحادیه فروشندگان آهن و فولاد تهران)

۳- محمدرضا فرجی ۵۹ رای (رئیس اتحادیه فناوران رایانه تهران)

۴- حسین علی اکبری ۵۶ رای (رئیس اتحادیه سازندگان و فروشندگان باطری و برق تخصصی خودرو تهران)

۵- اسماعیل کاظمی ۵۴ رای (رئیس فروشندگان مصالح ساختمانی تهران)

اعضای علی البدل:

۱- احمد ابوالحسنی (تولیدی) ۴۴ رای (رئیس اتحادیه چاپخانه داران تهران)

۲- سیداحمد حسینی (توزیعی)۱۷ رای (رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم یدکی خودرو تهران)

اجرای طرح مقابله با قاچاق لوازم یدکی، لوازم خانگی و دخانیات در تهران

سیجانی در ادامه درباره طرح‌های مقابله با قاچاق اظهار کرد: در حال حاضر طرح‌های مقابله با قاچاق در حوزه قطعات یدکی، دخانیات و لوازم خانگی در حال اجراست. در این طرح بر جمع‌آوری کالاهای تقلبی، به ویژه در حوزه لوازم یدکی و لوازم خانگی، نیز تاکید شده است. در این حوزه‌ها کالاها حتما باید دارای شناسه و کد رهگیری باشند. و در غیر این صورت به عنوان کالای قاچاق با آن‌ها برخورد می‌شود.

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها