کد خبر: ۱۰۲۹۵
۲۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۵
یک بازیکن به صورت غیرمجاز یک نیمه در ترکیب تیمش در لیگ دسته اول به میدان رفت!
به گزارش جدید پرس:

از فوتبال ایران هر روز باید انتظار خبری عجیب را داشت اما این یکی باورنکردنی‌تر از همه به نظر می رسد.

محسن بنگر که قرار بود این فصل هدایت تیم امید وحدت مشهد در لیگ دسته اول را عهده‌دار باشد، به دلیل عدم صدور مجوز این تیم برای جذب بازیکنان جدید به واسط بدهی باشگاه شهرخودرو و بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی‌اش، خیلی زود و در پایان هفته اول از این تیم جدا شد.

با این حال مدافع اسبق تیم ملی و پرسپولیس ماجرای عجیبی از این تیم را بیان می‌کند؛ حضور یک بازیکن پولی و غیرمجاز در ترکیب تیم در هفته دوم مسابقات لیگ دسته اول!

ماجرا اینطور از سوی بنگر تعریف می‌شود: بعد از اینکه از این تیم رفتیم، شاهد اتفاق عجیبی شدیم. در هفته دوم این تیم در شرایطی برابر شهرداری ماهشهر قرار گرفت که یک بازیکن غیرمجاز توانست ۴۵ دقیقه برای امید وحدت به میدان برود.

وی ادامه داد: گفته می‌شود پدر این بازیکن بخشی از منابع مالی تیم را تامین کرده است. اما زمانی که متوجه می‌شود پسرش در دیدار مقابل شهرداری ماهشهر در ترکیب نیست عصبانی شده و قصد ترک استادیوم را داشت. مسوولان باشگاه امید وحدت با پوشاندن پیراهن یکی دیگر از بازیکنان، وی را به زمین می‌فرستند و او یک نیمه برای این تیم به میدان رفت. در آغاز نیمه دوم ناظر بازی متوجه این قضیه شد و از مسوولان تیم می‌خواهد وی را خارج کنند.

بنگر در ادامه به موضوع جالب‌تری در این قضیه اشاره می‌کند: جالب اینجاست که در نیمه دوم بازیکن پولی، پیراهن را در اختیار بازیکن اصلی قرار می‌دهد و این بازیکن در نیمه دوم تیمش را همراهی می‌کند!

امید وحدت که طی دیدارهای اخیر با بازیکنان رده امید و جوانان خود و بدون همراهی محسن بنگر کار را دنبال کرده، با شکست‌های پرگل اکنون در قعر جدول جا گرفته است.

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها