کد خبر: ۱۰۲۷۶
۲۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۴
امید علیمردانی در صفحه منتسب به وی در اینستاگرام شایعه مرگ خود را تکذیب کرد و نوشت: سلام دوستان عزیزم . من در کربلا معلی هستم .
به گزارش جدید پرس:

این روز ها سریال ستایش از شبکه آی فیلم دوباره باز پخش می شوود. سریال ستایش در سه فصل ساخته شد کارگردان سریال ستایش سعید سلطانی است. فصل اول سریال ستایش در سال ۱۳۸۹ و فصل دوم در سال ۱۳۹۳ و فصل سوم نیز در سال ۱۳۹۸ از شبکه سه پخش شد. از بازیگران مطرح این سریال داریوش ارجمند و سیما تیر انداز است

امید علـیمردانی متولد ۲ مرداد ۱۳۶۴ تهران بازیگر و نویسنده و کارگردان سینما و تلویزیون بود. وی دانش‌آموخته رشته فیلم‌ سازی و کارگردانی در مقطع کارشناسی از دانشگاه هنر بود.

او فعالیت‌های هنری خود را از سال ۱۳۷۷ با بازیگری تئاتر آغاز کرده و بعدها در فیلم و سریال‌های متعددی به ایفای نقش پرداخته است.

علیمردانی نخستین بار در تلویزیون حضور یافته و سال ۱۳۹۰ در سریال چهار چرخ به کارگردانی جواد مزدآبادی بازی کرده است.

وی همچنین در زمینه‌ی نویسندگی و کارگردانی نیز مشغول به فعالیت است.

 

او به مطالعه کتاب و نویسندگی فیلمنامه علاقه فراوانی دارد.

در آثاری همچون «قصه پریا»، «نارنجی پوش»، «ازدواج در وقت اضافه»، «خفه‌گی»، «ستایش ۲»، «چارچنگولی» و «ستایش ۳» به عنوان «بازیگر» حضور داشته است.شامید علیمردانی بازیگری که در سال‌های اخیر با ایفای نقش در کنار داریوش ارجمند در سریال "ستایش" در ذهن‌ مانده بود و این روزها مشغول ایفای نقش در فصل سوم این سریال بود، در یک سانحه تصادف درگذشت.

 

 

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها