کد خبر: ۱۰۲۷۴
۲۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۶
دبیر
رئیس فدراسیون کشتی از عملکرد امیرحسین زارع و اشتباهات او انتقاد کرد.
به گزارش جدید پرس:

رئیس فدراسیون کشتی از دعوت آمریکا برای حضور در جام جهانی خبر داد که قرار است در این کشور برگزار شود. 

دبیر در این باره اظهارداشت: آقای جاش مسئول جام جهانی 2022 آمریکاست که امروز با ما جلسه داشت و قبل از کشتی سرلک دعوت نامه را داد اما من چند شرط گذاشتم. به خاطر اتفاقات سال گذشته که آنها برای مبارزه دوستانه به چند کشتی گیر و مربی ما ویزا نداد گلایه کردیم اما او خیلی در جریان نبود الان هم گفتم این دعوت‌نامه جام جهانی است نه دوستانه بنابراین اگر ویزا ندهند تیم را اعزام نمی‌کنیم. تعارف نداریم نباید در سفارت آنها در صف بایستیم. زمانی شخصی ویزا می‌گیریم اشکالی ندارد اما باید جایگاه تیم حفظ شود. ما هر زمان آنها را دعوت می‌کنیم احترام می‌گذاریم. 

وی با بیان اینکه آمریکا برای جام جهانی سال 2022 و 2023 میزبانی گرفته، خاطرنشان کرد: رقابت بین ما و آمریکا بود اما آمریکا 800 هزار دلار داد که میزبان شد. انشالله ما هم در آینده به این میزبانی برسیم. آنها نیاز دارند ایران به مسابقات برود و با توجه به حضور تماشاگران ایرانی و اسپانسرها می‌توانند چند برابر این پول را دربیاورند. 

 
 

رئیس فدراسیون کشتی در خصوص غیبت از مسابقات جهانی، یادآور شد: از من پرسیدند روسیه نیست خوشحالید گفتم نه این کشور ابرقدرت است. در رقابت آدم رشد می‌کند من ناراحتم، آمریکا هم نباشد ناراحت می‌شوم. فکر می‌کنید المپیک را چرا گذاشتند به این خاطر که جنگی در دنیا نباشد و کشورها خودشان را در این رقابت‌ها نشان بدهند.  

دبیر در ادامه صحبت‌هایش درباره مسابقات امشب، گفت: یزدانی کارهایش را کرده، آنالیز داشته و آماده است. 8 مدال شوخی نیست و امیدوارم مردم هم برای کشتی‌گیران دعا کنند. نخودی هم مدالش قطعی شده و باید برای رسیدن به جایگاه بالا بهترین‌های جهان را ببرد. زارع را می‌خواستم روز گذشته خفه کنم! به او المپیک گفتم می‌تواند طلا بگیرد باور نکرد و اینجا هم بچه‌بازی درآورد. خودش دو دستی مدال طلای جهان را دور انداخت اما برایش درس شد. 

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها