کد خبر: ۱۰۲۱۷
۲۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۹
ررسی روند قیمت انواع خودروهای پرتیراژ طی ۱۰ روز اخیر در بازار نشان می‌دهد، قیمت اکثریت خودروها بطور متوسط دو تا شش میلیون تومان نوسان داشته‌اند؛ البته که کاهش ۱۲ میلیون تومانی دناپلاس توربو دنده‌ای و ۳۰ میلیون تومانی هایما S۷ توربوپلاس و در مقابل افزایش ۱۱ میلیون تومانی (سمند LX) هم دیده می‌شود.
به گزارش جدید پرس:

بررسی روند آخرین قیمت محصولات پرتیراژ خودروسازان در آخرین روز از بازار این هفته (چهارشنبه ۲۳ شهریور ماه) و مقایسه آن با قیمت‌های حدودا ۱۰ روز پیش (۱۲ شهریورماه) نشان می‌دهد که در محصولات گروه صنعتی ایران‌خودرو، قیمت محصولاتی همچون پژو پارس‌ها و پژو ۲۰۶‌ها افزایشی شده‌اند اما محصولاتی همچون پژو ۲۰۷ اتوماتیک، دناپلاس توربو و هایما S۷ توربوپلاس و حتی تارا کاهش به ترتیب هشت، ۱۲، ۳۰ و سه میلیون تومانی را تجربه کرده‌اند.

این در حالیست که قیمت خودروهایی نظیر راناپلاس و دنا طی ۱۰ روز اخیر ثابت مانده است.

در محصولات گروه سایپا نیز پرایدها، کوییک و شاهین تولید ۱۴۰۱ تغییر قیمتی نداشته‌اند اما تیباها و شاهین تولیدی ۱۴۰۰ دو تا ۱۰ میلیون تومان ارزان‌تر شده‌اند.  

میانگین آخرین قیمت‌های ثبت شده در پایان روز گذشته (چهارشنبه ۲۳ شهریور ماه) و مقایسه آن با حدود ۱۰ روز پیش (شنبه ۱۲ شهریور ماه) به شرح زیر است:

بررسی نوسانات قیمت خودرو در بازار ۱۰ روز اخیر

 

بررسی نوسانات قیمت خودرو در بازار ۱۰ روز اخیر

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها