کد خبر: ۱۰۱۹۸
۲۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۴
آیت‌الله جعفر سبحانی از مراجع تقلید ضعف‌های سیستم بانکی و لزوم اصلاح هرچه سریع‌تر آن و تحقق بانکداری اسلامی را مورد تاکید قرارداد و گفت: نظام بانکی برای مردم مشکلاتی به وجود آورده است که باید پس از اصلاح نظام سود در نظام بانکی، آنها به‌عنوان امانت‌داران مردم باشند.
به گزارش جدید پرس:

وی روز پنجشنبه در دیدار  محسن رضایی معاون اقتصادی رییس جمهور ، با دعا برای موفقیت روزافزون دولت در راستای خدمت‌رسانی به مردم، افزود: دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران از ابتدای پیروزی انقلاب به دنبال کم کردن نیروی مولد و کاهش تولید در کشور بوده‌اند و دولت برای مقابله با این جریان باید برنامه‌ریزی جدی کند.

وی یادآور شد:دولت سیزدهم  توجه ویژه‌ای به رونق تولید و مسائل معیشتی مردم‌ دارد که همه باید برای تحقق این هدف به دولت کمک کنند.

این مرجع تقلید با اشاره به منویات و تاکیدات مقام معظم رهبری در راستای توجه به تولید و صنعت در کشور تصریح کرد: اگر مشکلات بخش تولید حل شود وضعیت معیشت و تورم در کشور به سامان می‌رسد.

وی بر ضرورت توجه به تحول در نظام اداری کشور تاکید کرد و گفت: باید نیروهای متعهد و متخصص در بدنه ادارات،  وزارتخانه‌ها و همچنین تمام دستگاه‌های حکومتی به کار گرفته شوند که دغدغه اصلی آنان حل مشکلات مردم و افزایش اعتماد به‌نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشد.

محسن رضایی در سفر امروز خود به قم با آیات نوری همدانی و حسینی بوشهری از مراجع تقلید و حسینی بوشهری رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و حجت الاسلام والمسلمین عباسی رییس جامعه المصطفی العالمیه دیدار و گفت‌وگو کرد.

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها