کد خبر: ۱۰۱۹۲
۲۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۹
پورتو در غیاب مهدی طارمی در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا شکست سنگینی را در برابر بروژ متحمل شد و نتوانست هیچ یک از ۴ گل خورده را جبران کند.
به گزارش جدید پرس:

این بازی نشان داد پورتو در غیاب مهدی طارمی برای پیاده کردن ایده‌هایش در خط حمله به مشکل بر می‌خورد و این مسابقه از جمله معدود بازی‌هایی است که تماشاگران پورتو به یاد می‌آوردند تیمشان در جریان ۹۰ دقیقه استراتژی خاصی برای حمله نداشت و به واقع بدون مهاجم تیم ملی فوتبال ایران نتوانست به خط دفاعی حریف آسیب برساند.

رییس باشگاه پورتو که در ابتدای فصل وعده اش را به سرمربی عملی کرد و مهدی طارمی را حفظ کرد در نظر داشت در پنجره زمستانی با جانشین پروری برای مهدی طارمی این بازیکن را به یکی از تیم‌های خواهان بفروشد اما اکنون متوجه شد تیم در غیاب مهدی طارمی با مشکل مواجه می‌شود و در چنین شرایطی فروش این بازیکن در پنجره زمستانی هم ممنوع است.

مهدی طارمی فصل آینده هم با پورتو قرارداد دارد و در چنین شرایطی پیش بینی می‌شود باشگاه در پایان فصل جاری او را در معرض فروش قرار دهد.

 

در بازی‌های این فصل که مهدی طارمی در میدان حاضر نبوده هیچ یک از بازیکنان جایگزین نتوانستند خلاء حضور این بازیکن را پر کنند و به نظر می‌رسد در پایان فصل هم رییس باشگاه برای فروش مهدی طارمی باید دست به جذب یک مهاجم ششدانگ بزند.

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها