کد خبر: ۱۰۱۶۹
۲۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۱
پیمان بابایی بازیکن تبریزی ۲۷ ساله استقلال (که از تیم تراکتور به استقلال پیوست) در اردوی آماده سازی این تیم در ترکیه جزو آماده ترین ها بود
به گزارش جدید پرس:

نگاهی به شرایط حضور بازیکنان تازه وارد استقلال در فصل جدید، در ترکیب تیم استقلال، مشخص میکند یکی از آنها توانسته آرام آرام خودش را به ترکیب اصلی نزدیک کرده و در نهایت بهترین پاسخ را به اعتماد سرمربی تیم استقلال بدهد.

پیمان بابایی بازیکن تبریزی ۲۷ ساله استقلال (که از تیم تراکتور به استقلال پیوست) در اردوی آماده سازی این تیم در ترکیه جزو آماده ترین ها بود. بابایی با فیزیک مناسب و بدنی عضلانی، توانایی زدن ضربات سر و شوت از راه دور را نیز دارد.

 

این فوتبالیست بلند قامت ( ۱۸۳ سانتی متری) در سه دیدار ابتدایی فصل جاری مقابل تیم‌های سپاهان( ۲۸ دقیقه) ، ملوان (۱۰ دقیقه) و مس کرمان (۱۹ دقیقه) به عنوان بازیکن جانشین وارد ترکیب تیم استقلال شد که البته در هر سه مسابقه توان تهاجمی استقلال در دقایق پایانی را هم بالا برد.

 

اما در ابتدای هفته چهارم و بازی مقابل نفت مسجدسلیمان سرمربی استقلال متوجه توانایی‌های این بازیکن در بالا بردن توان تهاجمی استقلال شد تا اینکه پیمان بابایی در آن دیدار ۸۲ دقیقه در ترکیب اصلی حضور داشته باشد. بابایی در بازی با پیکان ۶۷ دقیقه و در بازی مقابل نساجی نیز در ۴۵ دقیقه اول همراه دیگر نفرات ترکیب اصلی به میدان رفت. او در همان دقایق ابتدایی بازی ششم موفق شد استقلال را به گل برساند تا با همان گل شیرازه تاکتیکی تیم نساجی از هم بپاشد.

کاملا مشخص است که این بازیکن توانسته در طول شش مسابقه گذشته رفته رفته از بازیکن نیمکت نشین به یک مهره ثابت در ترکیب اصلی استقلال تبدیل شود و در هفته ششم، گل مهمی را نیز به ثمر برساند تا نظر مساعد سرمربی پرتغالی تیم را به خودش جلب کند.

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها