کد خبر: ۱۰۱۶۵
۲۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۰
در شرایطی که الاهلی تا دقیقه نهم با 2 گل از الشمال عقب افتاده بود، در نهایت با کسب نتیجه تساوی زمین مسابقه را ترک کرد.
به گزارش جدید پرس:

در هفته هفتم از رقابت های لیگ ستارگان قطر، الشمال و الاهلی در استادیوم جاسم بن حمد به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با تساوی 2 – 2 به پایان رسید. الاهلی با 2 گلی که در دقایق ابتدایی دریافت کرد از حریف عقب افتاد اما به لطف گلزنی کنعانی زادگان، از شکست گریخت.

در این مسابقه، تیم الشمال در همان 10 دقیقه ابتدایی موفق شد 2 بار دروازه الاهلی را باز کند. در شرایطی که یاران شجاع و کنعانی صاحب یک ضربه کرنر شده بود، اما این تیم الشمال بود که روی یک ضدحمله فوق العاده سریع توسط محسن الیزیدی با دروازه بان حریف در موقعیت تک به تک قرار گرفت که ضربه این بازیکن وارد دروازه شد.

در دقیقه نهم تیم میزبان یک بار دیگر دروازه حریف را باز کرد. حرکت دیدنی علی علوان از سمت راست و جا گذاشتن عبدالعزیز هزاع مدافع حریف، با نفوذ او به درون محوطه جریمه همراه شد و پاس او به یاسین بامو رسید و این بازیکن نیز دروازه الاهلی را برای بار دوم باز کرد و نیمه نخست نیز با 2 گل به سود الشمال به پایان رسید.

 

در نیمه دوم حملات الاهلی برای رسیدن به گل افزایش یافت تا اینکه در دقیقه 59 و پس از خطای ماتیاس نانی به روی یزن عبدالله، داور مسابقات با کمک از تکنولوژی کمک داور ویدیویی، برخورد 2 بازیکن را خطا تشخیص داد و یک پنالتی به سود الاهلی اعلام کرد.

محمدحسین کنعانی زادگان که در این فصل به پنالتی زن نخست الاهلی تبدیل شده، پشت این توپ ایستاد و خلاف جهت حرکت گلر الشمال، توپ را به تور دروازه چسباند تا اختلاف دو تیم به حداقل کاهش یابد.

در ادامه حملات الاهلی و فشار این تیم به روی دروازه الشمال، برای رسیدن به گل تساوی، افزایش یافت و روی ارسال عبدالعزیز هزاع، این یزن عبدالله بود که صاحب توپ شد و با ضربه ای از زاویه بسته، دروازه الشمال را برای بار دوم باز کرد و حساب کار را به تساوی کشاند.

در نهایت این بازی با تساوی 2 – 2 به پایان رسید و دو تیم امتیازات را بین همدیگر تقسیم کرد. شجاع خلیل زاده و حسین کنعانی زادگان دو مدافع ملی پوش الاهلی در این مسابقه، 90 دقیقه در ترکیب اصلی حضور داشتند.

با این تساوی، الاهلی 10 امتیازی شد و به رتبه هفتم جدول رده بندی رسید.

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها