کد خبر: ۱۰۱۴۶
۲۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۷:۲۱
سرخپوشان پایتخت در حال حاضر با داشتن دو مهاجم خارجی طراز اول بهترین خط حمله لیگ را از لحاظ نفرات در اختیار دارند.
به گزارش جدید پرس:

به گزارش شفقنا ورزشی، سرخپوشان پایتخت که بعد از جدایی مهدی طارمی و علی علیپور نتوانستند مهاجم شش دانگی را جذب کنند در این فصل با جذب لوکادیا و شیخ دیاباته، یکی از زهر‌دار ترین خط حمله‌های لیگ برتر فوتبال ایران را در اختیار دارند.

سرخپوشان پایتخت که در راه جذب سجاد شهباز‌زاده و پیمان بابایی به بن بست خورده بودند  برای پست مهاجم چاره‌ای جز جذب بازیکن خارجی نداشتند. این باشگاه که به علت حواشی ایجاد شده در جذب بازیکنان خارجی گذشته خود، وسواس خاصی را برای انتخاب مهاجم جدید داشت بعد از هفته اول لیگ برتر با لوکادیای هلندی به توافق رسید.

عملکرد ناموفق مهاجمان ایرانی پرسپولیس مدیران این باشگاه را مجبور کرد تا جذب مهاجم خارجی دیگری را دستور کار خود قرار دهند. به این ترتیب آنها با شیخ دیاباته مهاجم سابق آبی‌پوشان پایتخت به توافق رسیدند تا زوج تهاجمی پرسپولیس از دو بازیکن خارجی تشکیل شود.

پرسپولیسی‌ها در این فصل برخلاف فصل گذشته حسرت موقعیت‌های ایجاد شده را نمی‌خورند، چرا که لوکدیا از هر فرصتی برای سرخپوشان پایتخت یک گل ساخته است.

شاگردان یحیی گل محمدی با اضافه شدن شیخ دیاباته که این روزها تمرینات آمادگی را زیر نظر مربیان پرسپولیس دنبال می‌کند، قدرت بیشتری در خط حمله خواهند داشت و بدین ترتیب نقطه ضعف سرخپوشان در فصل گذشته حالا به نقطه قوت این تیم تبدیل شده است.

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها