کد خبر: ۱۰۱۲۷
۲۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۶
اسکناس آمریکایی دیروز به سقف یک ماه اخیر خود بازگشت و وارد کانال 31 هزار تومان شد.
به گزارش جدید پرس:

بازار ارز تهران روز گذشته شاهد سقف شکنی قیمت دلار بود . اسکناس آمریکایی دیروز  به سقف یک ماه اخیر خود بازگشت و وارد کانال 31 هزار تومان شد. نرخ دلار دیروز در محدوده 31 هزار و 400 تومان مبادله شد.

آخرین باری که دلار در این کانال معامله شده بود  به 18 و 19 مرداد ماه برمی گردد. 

پیش بینی قیمت دلار امروز 

برخی از تحلیلگران فنی باور دارند در شرایط فعلی در صورتی که بازارساز  با تزریق عرضه نسبت به کنترل نرخ ارز اقدام نکند  و اگر اسکناس آمریکایی در محدوده فعلی باقی بماند ممکن است در مرحله بعدی  نرخ دلار به 31 هزار  و 500 تومان هم برسد. 

 

از نگاه این دسته از فعالان بازار در صورتی که دلار در نیمه کانال 31 هزار تومان تثبیت بدهد ممکن است نرخ دلار تا مرز 31 هزار و 800 تومان هم پیشروی کند. 

 

با این حال قیمت دلار دیشب حتی تا محدوده 31 هزار و 750 تومانی پیشروی کرد  اما در ساعات پایانی معاملات پشت خطی از محدوده 31 هزار و 800 تومان فاصله گرفت  و  کمی میزان فروش ها بیشتر و بهای دلار مقداری اصلاح شد تا این ارز به نزدیکی سطح 31 هزار و 500 تومان برگردد. 

به باور فعالان بازار در صورتی که نرخ دلار زیر سطح 31 هزار و 500 تومانی برود  این امر ممکن است  زمینه ساز کاهش هیجان اسکناس آمریکایی در بازار شود . با این حال ورود دلار به کانال ۳۲ هزار تومان می تواند بازارساز را دچار چالش های بیشتری کند. 

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها