کد خبر: ۱۰۱۲۶
۲۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۷
“سالومه سیدنیا” یکی از مجریان من‌و‌تو است که تا کنون در برنامه هایی مثل سالی تاک و جواب با سالومه سعی در جذب مخاطب برای شبکه من و تو را داشته است.
به گزارش جدید پرس:

سالومه سیدنیا ۴۵ ساله فارغ التحصیل لیسانس علوم ارتباطات از دانشگاه آزاد تهران و فوق لیسانس مدیریت بین الملل از دانشگاه آکسفورد بروکس انگلستان است.او در حال حاضر مجری و تهیه کننده شبکه منوتو است

“سالومه سیدنیا” یکی از مجریان من‌و‌تو است که تا کنون در برنامه هایی مثل سالی تاک و جواب با سالومه سعی در جذب مخاطب برای شبکه من و تو را داشته است.

سالومه پس از برگزاری سری نخست برنامه “آکادمی‌ گوگوش” با برنده این مسابقه یعنی سروش تهرانی ازدواج کرده و پس از مدتی از وی جدا شد.

سالومه سیدنا

 

اما نکته جالب توجه اینجاست که او پس از جدایی مدت زیادی سکوت کرد و از علت طلاقشان سخنی به میان نیاورد. به همین علت کنجکاوی مخاطبان برای این طلاق زود هنگام بر انگیخته شد و کار به جایی رسید که در یکی از برنامه ها سالومه ازدواج خود را انکار کرد و صریحا گفت هنوز ازدواج نکرده و همچنین همه حرف و حدیث ها را شایعه خواند.

با بالا گرفتن سوال ها و جنجال ها در این مورد چندی پیش همسر سابق او پرده از حقیقت برداشت و علت جدایی شان را در عکس نوشته ای در شبکه توئیتر انتشار داد.

او در قسمتی از این متن نوشته است: «همانطور که فهمیده بودم سالومه انتخاب خوبی بود اما بعد از مدت کوتاهی متوجه شدیم گرایشاتمون یکی نیست سالومه مثل سیاوش و آرام گرایشات متفاوتی داشت برای همین در آرامش کامل تصمیم به جدایی گرفتیم»

سالومه سیدنیا مدتی بعد از انتشار این توئیت اعلام کرد اصلا ازدواج نکرده است!

 

آرام بلندپز که از وی به نام آرام در پیام سروش تهرانی نام برده شده است یکی از مجریان من و تو است که همجنس بازی خود را به طور علنی مدتی پیش اعلام کرد .

سیاوش صبا نیز از مجریان شبکه من و تو بود که مدتی پیش با انتشار کلیپی مستهجن از همجنسگرایی موجب شد تا حتی از وی در شبکه من و تو استفاده نگردد .

با توجه به صحبت های سروش تهرانی در مورد گرایش سالومه سیدنیا به آرام بلندپز و سیاوش صبا میتوان به این موضوع رسید که همجنس بازی سالومه سیدنیا دلیل طلاق سروش تهرانی و سالومه سیدنیا بوده است .

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها