کد خبر: ۱۰۰۹۳
۲۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۸
دادستان عمومی و انقلاب تهران با بیان اینکه بیش از یک هزار دستگاه خودروهای توقیفی در گمرکات کشور به مزایده گذاشته می‌شود، گفت: نمایندگان سازمان اموال تملیکی با مراجعه به گمرکات محل توقیف برای اجرای این دستور نسبت به تحویل خودروهای در محل نگهداری اقدام کنند.
به گزارش جدید پرس:

از مرکز رسانه قوه قضاییه، علی صالحی در جلسه بررسی وضعیت خودورهای توقیفی افزود: پس از سفر رئیس قوه قضاییه به استان بوشهر و دستور وی مبنی بر روشن شدن وضعیت خودروهای توقیفی، حجت بر تمام دستگاه‌ها تمام شده است.

دادستان عمومی و انقلاب تهران در راستای تأکیدهای رئیس قوه قضاییه مبنی بر تعیین تکلیف خودروهای توقیف شده سال‌های اخیر، دستور داد تا فرایند تحویل خودروها از گمرکات، انبارهای عمومی و بنادر تا سه روز آینده با همکاری همه دستگاه‌های متولی اجرا شود.

وی با اشاره به فرایند تحویل خودروها از سوی گمرکات و انبارهای عمومی و بنادر به اموال تملیکی اظهارداشت: قرار است تا سه روز آینده، با اقدامات لازم حتی در تعطیلات پیش رو، خودروها تحویل نمایندگان سازمان اموال تملیکی شود.

صالحی گفت: در این جلسه مصوب شد تا از روز تشکیل جلسه، فرایند اجرای مزایده آغاز و حداکثر تا ۱۵ مهر سال جاری توسط سازمان اموال تملیکی به پایان رسد.

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها