کد خبر: ۱۰۰۵۵
۲۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۰
همسر مهدی قائدی مهاجم استقلال، با منتشر کردن فیلمی جالب از خودش در تهران از حیوان های خانگی بامزه شان رونمایی کرده است.
به گزارش جدید پرس:

 البته ستاره معصومی مدت ها پیش تصاویری از حیوان های خانگی شان در صفحه شخصی اش منتشر کرده بود. اما در آن زمان این دو حیوان خانگی کوچک تر بودند و حالا بالغ شده اند.

بررسی ما نشان داد که این دو حیوان به خانگی، دو سگ از نژاد کمیاب و گران قیمت پامرانین هستند که در بازار بین ۲۴تا ۶۰ میلیون تومان خرید و فروش می شوند.

 

به نظر می رسد مهدی قائدی و همسرش با توجه به محدودیت های ایجاد شده برای سگ گردانی، دو سگ خانگی شان رابرای گردش به فضایی خارج از تهران آورده اند.

 

نکته جالب توجه این است که حیوان های خانگی قائدی و همسرش در اینستاگرام صفحه شخصی دارند که اکنون دنبال کنندگان شان به بیش از ۴۶ هزار رسیده است.

 

مهدی قائدی گران‌ترین بازیکن لیگ ایران

انتقال مهدی قائدی از شباب الاهلی به استقلال، 32 میلیارد تومان برای آبی‌ها هزینه در پی داشته است.

در نامه‌ای که توسط مصطفی آجورلو، مدیرعامل استقلال، خطاب به خانم زارع مدیریت نظارت بر ناشران بازار پایه منتشر شده، مشخص گردید که آبی‌ها برای حضور مهدی قائدی در این تیم، 850 هزار یورو به خود بازیکن و 250 هزار یورو نیز به باشگاه شباب الاهلی پرداخت کرده‌اند که جمع آن عددی حدودا 32 میلیارد تومان را نشان می‌دهد.

حالا و با اعلام هزینه اعلام شده از انتقال این بازیکن و با نرخ امروز بازار ارز، قایدی کمی بیش از 24 میلیارد تومان برای یک فصل از استقلال درآمد کسب می‌کند که می‌تواند او را در کنار لوکادیا به گران‌ترین بازیکنان امسال لیگ برتر فوتبال ایران تبدیل کند.

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها