کد خبر: ۱۰۰۳۵
۲۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۸
علاقه شرکت های مطرح به آپدیت آلت کوین برتر؛
به عنوان نشانه ای برای حمایت از مرج آینده اتریوم، غول فناوری جهان یعنی گوگل، زمان باقی مانده تا ارتقای اتریوم را با یک تایمر شمارش معکوس مشخص می کند. تایپ (Ethereum Merge) یا (The Merge)در موتور جستجو، یک شمارش معکوس را با زمان تخمینی باقی مانده تا مرج بر اساس دشواری فعلی شبکه، نرخ هش و دشواری مرج نشان می دهد.
به گزارش جدید پرس:

سام پادیلا، توسعه‌دهنده Google Cloud، در توییتی در 9 سپتامبر گفت که این تایمر «یک سورپرایز کوچک سرگرم‌کننده» و راهی برای نشان دادن قدردانی آنها از «کاری که سال‌ها در این زمینه انجام شده است» بود.

 

او گفت که این کار توسط تیم جستجو و آزمایشگاه های گوگل انجام شده است، اما خاطرنشان کرد که او به "راه اندازی" ایده و بحثی که منجر به اجرای تایمر شد کمک کرد.

لحظه شماری گوگل برای مرج اتریوم!

 

 
 

در همان پست، پادیلا توضیح داد که تایمر مستقیماً به بلاک چین متصل است و شمارش معکوس را در زمان واقعی به‌روزرسانی می‌کند و گفت:

«داده‌های زیربنایی مستقیماً از طریق برخی از نود هایی که ما اجرا می‌کنیم از بلاک چین خارج می‌شوند.»

او همچنین اشاره کرد که پانداها با نزدیک شدن به تاریخ ادغام نزدیک‌تر می‌شوند.

گوگل به طور فزاینده ای در حال درگیر شدن در فضای کریپتو است و این شرکت یک تیم Web3 را تحت Google Cloud در 6 می تاسیس کرد.

با این حال، توسعه دهندگان گوگل تنها کسانی نیستند که مرج اتریوم را با علاقه دنبال می کنند.

داده‌های جستجوی اخیر گوگل نشان می‌دهد که جستجو برای عبارت «مرج اتریوم» در ماه گذشته امتیازی بالاتر از 50 به دست آورده و در 3 سپتامبر به اوج 100 رسیده است.

مقدار 100 به عنوان "اوج محبوبیت برای اصطلاح" طبقه بندی می شود در حالی که مقدار 50 به معنای "نصف محبوبیت" است. نمره 0 به این معنی است که اطلاعات کافی برای آن روز وجود نداشت.

در همین حال، گزارش اخیر CoinGecko نشان داد که سنگاپور بیشترین علاقه مندی به مرج اتریوم را دارد و پس از آن سوئیس و کانادا، آلمان، ایالات متحده و هلند قرار دارند.

رتبه‌بندی‌ها با تجزیه و تحلیل فراوانی ده عبارت جستجو، از جمله «Ethereum Merge»، «ETH Merge» و  «Ethereum PoW» و سپس ترکیب آنها برای رتبه‌بندی کلی تعیین شد.

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها