کد خبر: ۱۰۰۳۰
۲۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۳
پیشنهاد نجومی سعودی ها
یک رسانه انگلیسی می‌گوید کریستیانو رونالدو برای انتقال در ماه ژانویه به عربستان سعودی از این کشور پیشنهادی 211 میلیون پوندی دریافت کرده است.
به گزارش جدید پرس:

 روزنامه انگلیسی میرر در گزارشی می‌گوید روزشمار حضور کریستیانو رونالدو در منچستریونایتد به پایان نزدیک می‌شود و این ابرستاره پرتغالی در روزهای اخیر پیشنهادهایی از عربستان سعودی را به عنوان گزینه‌ای جدی بررسی می‌کند.

رونالدو که پنج توپ طلا در کارنامه دارد امسال تابستان از قصد خود برای ترک یونایتد پرده برداشت اما بر خلاف تصور او و مدیر برنامه‌هایش سیلی از پیشنهادها از طرف باشگاه‌های اروپایی برای جذب کریسیتیانو سرازیر نشد. تیمهای بزرگی مثل چلسی، بایرن مونیخ، پاری سن ژرمن و اتلتیکو مادرید به ترتیب شایعات درباره جذب ستاره پرتغالی را تکذیب کردند تا در نهایت پنجره تابستانی بسته شود و او خود را دوباره در اردوی شیاطین سرخ ببیند.

امسال تابستان رونالدو که مشتاق بازی در چمپیونزلیگ بود پیشنهاد یک باشگاه عربستانی را رد کرد. باشگاهی که به نام آن اشاره نشده است. در پیشنهاد تابستانی سعودی‌ها به رونالدو گفته شده بود هفته‌ای 2 میلیون پوند دستمزد دریافت خواهد کرد. اما روزنامه میرر امروز ادعا کرد پیشنهاد جدیدی از عربستان به دست رونالدو رسیده که مبلغ آن 211 میلیون پوند به ازای یک سال بازی است.

 

میرر می‌گوید بر خلاف ماه‌های گذشته، پیشنهاد جدید سعودی‌ها حالا برای کریستیانو گزینه‌ای جدی است. شاید علت این تغییر نظر رونالدو این باشد که او حالا دورنمای بازی در چمپیونزلیگ را بعید می‌بیند و خودش و مدیر برنامه‌هایش به این نتیجه رسیده‌اند که با شرایط فعلی بهتر است به پیشنهاد نجومی سعودی‌ها جواب مثبت بدهند.

رئیس فدراسیون فوتبال عربستان در مصاحبه‌ای با نشریه اتلتیک تلاش باشگاه‌های این کشور برای جذب ستاره بزرگی مثل کریستیانو رونالدو را تایید کرد. او در این باره گفت:" ما خیلی دوست داریم بازیکنی به بزرگی کریستیانو رونالدو در لیگ عربستان بازی کند. این برای ما بازخورد مثبت بزرگی خواهد داشت و توجه همه را جلب می‌کند. شک ندارم همه دستاوردها و رکوردهای رونالدو را می‌دانند. از این گذشته او فوتبالیستی است که می‌تواند الگویی بی‌نظیر باشد. چرا که نه؟ البته مشخص است که قرارداد خیلی گرانی خواهد بود ولی در سالهای اخیر دیده‌ایم که باشگاه‌های ما درآمدهایی به مراتب بیشتر از قبل داشتند و همین حالا بازیکنان بزرگی که سابقه بازی در لیگ برتر را داشتند در لیگ سعودی بازی می‌کنند".

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها