کد خبر: ۱۰۰۲۹
۲۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۶
امروزه با بالا رفتن قیمت دوچرخه و ارزشمند شدن آن در بازار خرید و فروش این محصول، یکی از ملزومات لوازم جانبی آن قفل می باشد که تمامی افرادی که صاحب دوچرخه های مختلف هستند می بایستی از قفلهای مناسب و قوی برای دوچرخه خود استفاده کنند.
به گزارش جدید پرس:

امروزه با بالا رفتن قیمت دوچرخه و ارزشمند شدن آن در بازار خرید و فروش این محصول، یکی از ملزومات لوازم جانبی آن قفل می باشد که تمامی افرادی که صاحب دوچرخه های مختلف هستند می بایستی از قفلهای مناسب و قوی برای دوچرخه خود استفاده کنند.

برای اینکه با امنیت خاطر بتوانید دوچرخه خود را نگهداری کنید و در کنار آن نمی خواهید که باری اضافی برای خود داشته باشید باید قفلی سبک و در عین حال محکم و ایمن برای دوچرخه خود انتخاب کنید.

به هنگام خرید قفل مناسب برای دوچرخه باید سه مولفه را در نظر داشته باشید، سه ویژگی بسیار مهم وزن، کاربرد و ایمنی که هر کدام برای شما بسیار تاثیر گذار خواهد بود.
 

یکی از انواع قفلهای دوچرخه که مستحکم می باشند ، قفل یو U شکل است که دور بدنه دوچرخه را فرا می گیرد و به یک شیء که حرکت نمی کند بسته می شود، همچنین می توان از آن برای بستن یک قفل زنجیری دیگر نیز استفاده کرد.

 

قفلهای یو شکل بسیار مشهور هستند، شکل ظاهری آنها بسیار جالب می باشد و معمولا هر قدر سنگین تر باشد ضریب ایمنی آن نیز بالاتر است.

یکی از نکات مثبت این قفل حمل آسان آن می باشد اما باز کردن آن توسط سارقان نسبت به قفل زنچیری آسان تر می باشد.

سارقان برایشان فرقی نمی کند که چه قفلی را استفاده می کنید، امروزه تمامی سارقان از ابزار مختلف مانند انبردست و انبر برای برش انواع قفل دوچرخه استفاده می کنند.

خرید قفل دوچرخه

در حال حاضر در بازار خرید و فروش انواع قفل، از جمله قفل فرمان و قفل دوچرخه، مدلهای متفاوتی در بازار وجود دارند که هر کدام ویژگیها و کاربردهای خاص خودشان را دارند، نکته اول به هنگام خرید قفل دوچرخه نوع جنس آن می باشد که باید توجه داشته باشید که قفل دوچرخه فولادی جنسی بهتر و مقاوم تر می باشد و برش آن بسیار دشوار است و این قفل کاملا مقاوم می باشد.

 

استیل ضد زنگ نیز یکی دیگر از جنسهای قفل دوچرخه می باشد که بسیار اهمیت دارد و در کل ضد زنگ بودن نوع قفل دورچرخه اهمیت ویژه ای دارد.

 

باید در نظر داشته باشید که به هنگام خرید قفل دوچرخه مدلی را انتخاب کنید که سبک تر باشد تا به هنگام جا به جایی و حمل آن مشکل خاصی نداشته باشید، اگر می خوهید مسافتی طولانی را با دوچرخه طی کنید باید قفلی سبک به همراه داشته باشید که دوام مناسبی نیز داشته باشد.

یکی دیگر از نکات خرید قفل دوچرخه نوع قفل و کلید آن می باشد، استفاده از کلیدهای کامپیوتری و جدید و پیشرفته در قفل دوچرخه اهمیت بسیار زیادی داشته و امنیت بالاتری نیز دارد.

 

اگر قفل خریداری شده شما خیلی بزرگ باشد و به راحتی انعطاف پذیر باشد به حدی که بتوانید راحت آن را دور دوچرخه بگردانید ارزش آن بیشتر است و آسیبی به دوچرخه و بدنه آن نیز وارد نمی کند.

قفل دوچرخه اصفهان

اما در میان شهرهایی که در حوزه تنوع دوچرخه برقی فوق العاده  توانسته خاذق عمل کند از این شهرها شهر اصفهان هست اصفهان با توجه به نقطه استراتژیکی که دارد در وسط کشور قرار گرفته و فوق العاده استان پهناور و بزرگی است و تقریباً برابری می کند با شش یا هفت کشور اروپایی که به شکرانه الهی ما این مهم را دریافته ایم.

این استان فوق العاده بود مورد اهمیت دولتمردان مابوده و ویژگیهای توریستی و صنعتی اش به حق عالی و مهم بوده و این مهم را در استان اصفهان به وفور می توان دید یکی از مواردی که در استان اصفهان فوق العاده اهمیت دارد وجود علوم متفاوت صنعتی است.

 

از شهرهای صنعتی استان اصفهان شهر سپاهان هست سپاهان با توجه به نقطه استراتژی که در گوشه این شهر دارند توانسته در تولید قفل دوچرخه اصفهان و حوزه های شیمیایی و همچنین صنعتی یکی از حاذق ترین و البته مهم ترین شهرهایی باشد که کشور ما به آن در این موارد فوق العاده به آن تکیه کرده است.

معمولا می شنویم که در صدر اخبار معمولاً شرکتهای دانش بنیان را می بینیم که توانسته اند تولیدات پراهمیتی را داشته باشند که اصفهان را همچنان سرامد کنند.

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها